Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Infomanager Senior / analytik CRM
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 800 € (*konečná výška mzdy v závislosti od skúseností kandidáta)
od 1 800 € (*konečná výška mzdy v závislosti od skúseností kandidáta)
V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.
Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!
Čo Ťa na tejto pozícii čaká:
o Analýza interných a externých dát pre potreby efektívnych a správnych rozhodnutí pri riadení firmy, najmä v oblasti CRM (Customer Relationship Management).
o Tvorba a distribúcia komplexných pravidelných a ad-hoc reportov k monitorovaniu výkonnosti a efektívnosti obchodnej siete, so zameraním najmä na CRM aktivity.
o Analýza a správa dát pre účely zefektívnenia marketingovej komunikácie, zvýšenia presnosti cielenej komunikácie, predikcie správania firemných klientov a zvýšenia úspešnosti predaja.
o Vyhodnocovanie úspešnosti priamej marketingovej komunikácie.
o Monitoring trhovej situácie a analýza konkurencie.
o Vedenie oddelenia, podpora členov tímu pri plnení úloh v rámci agendy oddelenia.
o Koordinácia činnosti v spolupráci s centrálou spoločnosti.
o Tvorba a distribúcia komplexných pravidelných a ad-hoc reportov k monitorovaniu výkonnosti a efektívnosti obchodnej siete, so zameraním najmä na CRM aktivity.
o Analýza a správa dát pre účely zefektívnenia marketingovej komunikácie, zvýšenia presnosti cielenej komunikácie, predikcie správania firemných klientov a zvýšenia úspešnosti predaja.
o Vyhodnocovanie úspešnosti priamej marketingovej komunikácie.
o Monitoring trhovej situácie a analýza konkurencie.
o Vedenie oddelenia, podpora členov tímu pri plnení úloh v rámci agendy oddelenia.
o Koordinácia činnosti v spolupráci s centrálou spoločnosti.
Prečo pracovať s nami:
Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
- Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
- Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
- Zaškoľovací program pre nových zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
- Každoročné prehodnocovanie miezd
- Flexibilita, možnosť práce formou home office
- Špeciálne aktivity zamerané na zdravy životný štýl a rozvoj najlepšieho tímu
- Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie.
Hodíš sa k nám ak:
Osobnostne požiadavky:
o silné analytické a koncepčné schopnosti
o záľuba v práci s číslami, dátami a spracovaním analýz
o koordinácia projektov, ich moderovanie/usmerňovanie
o sociálne kompetencie
o spoľahlivosť
o schopnosť presadiť sa, dobré vyjednávanie schopnosti, schopnosť presvedčiť
o chuť učiť sa nové veci
o otvorená osobnosť, kreativita, inovatívny človek
o skúsenosti s prieskumami trhu a personálnym marketingom výhodou
o veľmi dobré znalosti Excelu
Odborne požiadavky:
o vysokoškolské vzdelanie
o prax min. 2 roky na podobnej pozícii
o skúsenosti s vedením tímu výhodou
o skúsenosti v obchode výhodou
o „cit“ pre dáta a ich interpretáciu
o chápanie rôznych súvislosti spojených s FMCG sortimentom (sezónnosť, regionálne rozdiely a pod.)
o IT vedomosti (MS Office, MS Excel – pokročilý, výhodou - SAP, SQL)
o Jazyky - nemecký alebo anglický, každý ďalší jazyk je výhodou
o silné analytické a koncepčné schopnosti
o záľuba v práci s číslami, dátami a spracovaním analýz
o koordinácia projektov, ich moderovanie/usmerňovanie
o sociálne kompetencie
o spoľahlivosť
o schopnosť presadiť sa, dobré vyjednávanie schopnosti, schopnosť presvedčiť
o chuť učiť sa nové veci
o otvorená osobnosť, kreativita, inovatívny človek
o skúsenosti s prieskumami trhu a personálnym marketingom výhodou
o veľmi dobré znalosti Excelu
Odborne požiadavky:
o vysokoškolské vzdelanie
o prax min. 2 roky na podobnej pozícii
o skúsenosti s vedením tímu výhodou
o skúsenosti v obchode výhodou
o „cit“ pre dáta a ich interpretáciu
o chápanie rôznych súvislosti spojených s FMCG sortimentom (sezónnosť, regionálne rozdiely a pod.)
o IT vedomosti (MS Office, MS Excel – pokročilý, výhodou - SAP, SQL)
o Jazyky - nemecký alebo anglický, každý ďalší jazyk je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3641616
Megjelentetés dátuma: 12.5.2019
2019-05-12
Régió: Bratislava Pozíció: Business Intelligence Specialist, Finančný analytik, Obchodný analytik, Špecialista marketingových analýz, Špecialista reportingu Cég: BILLA s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1 800 € (*konečná výška mzdy v závislosti od skúseností kandidáta)