Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Výkonná asistentka/recepčná
BIKERS CENTRUM TT s.r.o.
Miesto práce
Bikers centrum TT s.r.o., Nitrianska 30, 917 01 Trnava
Bikers centrum TT s.r.o., Nitrianska 30, 917 01 Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe kandidáta
900 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu, ktorá dokáže naplno využiť Vaše multifunkčné schopnosti?
Preferujete vyššie pracovné nasadenie než stereotyp a opakujúce sa úlohy?
Ste komunikatívna/y, online svet nie je pre Vás cudzí pojem a ste spoľahlivá/ý?
Do nášho tímu hľadáme zodpovednú, samostatnú a starostlivú osobu, ktorá u nás bude mať pod palcom chod recepcie, administratívu a spokojnosť nie len zákazníkov a vedenia spoločnosti ale aj celého tímu.
Ak vynikáte príjemnou a ochotnou povahou, reprezentatívnym vystupovaním, komunikatívnosťou a skúsenosťami v administratíve, máte ideálne predpoklady na to stať sa súčasťou nášho tímu!
Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečiť a starať sa o plynulý chod
našej recepcie
Zabezpečovať prvý kontakt so zákazníkmi - uvítanie, usmernenie,
uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia a pod.
Podpora predajného tímu, komunikácia s klientmi ,spoločnosťami,
úradmi, organizáciami, obchodnými partnermi ,
analýza konkurencie , aktívna práca so sociálnymi sieťami,
Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov, zasielanie sms
Oboznámenie sa so všetkými firemnými systémami, práca s pokladňou, vystavovanie faktúr,
Poskytovanie finančných služieb – leasing, úver a poistné zmluvy
Spracovávanie korešpondencie a elektronickej pošty, spravovanie
agendy služobných ciest
Plánovanie agendy vedenia, plánovanie a organizovanie
pracovných stretnutí a porád vedenia spoločnosti
Zhotovovanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní na základe
podkladov nadriadeného, vytváranie prezentácií
Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy ,spolupráca na projektoch iných oddelení
Nakupovanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej
spotreby
Preferujete vyššie pracovné nasadenie než stereotyp a opakujúce sa úlohy?
Ste komunikatívna/y, online svet nie je pre Vás cudzí pojem a ste spoľahlivá/ý?
Do nášho tímu hľadáme zodpovednú, samostatnú a starostlivú osobu, ktorá u nás bude mať pod palcom chod recepcie, administratívu a spokojnosť nie len zákazníkov a vedenia spoločnosti ale aj celého tímu.
Ak vynikáte príjemnou a ochotnou povahou, reprezentatívnym vystupovaním, komunikatívnosťou a skúsenosťami v administratíve, máte ideálne predpoklady na to stať sa súčasťou nášho tímu!
Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečiť a starať sa o plynulý chod
našej recepcie
Zabezpečovať prvý kontakt so zákazníkmi - uvítanie, usmernenie,
uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia a pod.
Podpora predajného tímu, komunikácia s klientmi ,spoločnosťami,
úradmi, organizáciami, obchodnými partnermi ,
analýza konkurencie , aktívna práca so sociálnymi sieťami,
Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov, zasielanie sms
Oboznámenie sa so všetkými firemnými systémami, práca s pokladňou, vystavovanie faktúr,
Poskytovanie finančných služieb – leasing, úver a poistné zmluvy
Spracovávanie korešpondencie a elektronickej pošty, spravovanie
agendy služobných ciest
Plánovanie agendy vedenia, plánovanie a organizovanie
pracovných stretnutí a porád vedenia spoločnosti
Zhotovovanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní na základe
podkladov nadriadeného, vytváranie prezentácií
Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy ,spolupráca na projektoch iných oddelení
Nakupovanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej
spotreby
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca vo firme s dlhoročnou tradíciou
Motivujúce finančné ohodnotenie
Zaujímavé zľavy na produkty a služby spoločnosti
Motivujúce finančné ohodnotenie
Zaujímavé zľavy na produkty a služby spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť bude kontaktovať len vybraných uchádzačov, za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne 2 roky
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné vystupovanie
samostatnosť pri riešení úloh
zodpovednosť a flexibilita
komunikatívnosť, spoľahlivosť, zákaznícka orientácia a orientácia na cieľ/ výkon
aktívny vodič
samostatnosť pri riešení úloh
zodpovednosť a flexibilita
komunikatívnosť, spoľahlivosť, zákaznícka orientácia a orientácia na cieľ/ výkon
aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je autorizovaným predajcom a servisom automobilov Honda a motocyklov Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki , moto doplnkov a moto oblečenia.
ID: 4172503
Megjelentetés dátuma: 22.2.2022
2022-02-22
Régió: Trnava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Cég: BIKERS CENTRUM TT s.r.o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac