Jelentkezzen önéletrajz nélkül

Asistent

Bestland Slovakia spol. s r.o.

Miesto práce
Košice - okolie
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie administratívnej agendy spoločnosti;
- príprava účtovných podkladov pre podvojné účtovníctvo vedené externou firmou;
- podporná činnosť personálnej agendy;
- korešpondencia, práca s dokumentáciou;
- komunikácia so zákazníkmi aj v anglickom jazyku, preberanie a spracovanie objednávok;
- komunikácia s dodávateľmi a príprava objednávok na základe pokynov;
- zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií;
- plnenie úloh v súlade s popisom pracovných činností a príkazom nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas na základe dohody;
- príspevok na cestovanie;
- FPH cca. 20 hod./ týždenne

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti o zamestnanie s krátkym profesným životopisom zasielajte mailom na [email protected].
LEN vybraní uchádzači budú oslovení za účelom určenia termínu pohovoru.

Reakciou na ponuku dávate súhlas spoločnosti Bestland Slovakia spol. s r.o. so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s § 18/2018 Z.z. a ďalej s nariadením EP a rady EÚ 2016/679.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem a zaslanie životopisu. Zároveň zdôrazňujeme, že kontaktovať budeme IBA KANDIDÁTOV SPĹŇAJÚCICH KRITÉRIÁ danej pozície.
Predpokladaný termín nástupu: 01.2022

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v administratíve min. 5 rokov;
- anglický jazyk na dobrej komunikačnej úrovni podmienkou ;
- nemecký jazyk výhodou;
- min. stredoškolské vzdelanie s ekonom. zameraním;
- znalosti a skúsenosti s prácou MS Office na úrovni pokročilý (Excel, PowerPoint, Word)
- organizačné schopnosti, aktívny prístup k riešeniu problémov;
- analytické a logické uvažovanie;
- zodpovednosť, samostatnosť, komunikatívnosť;
- flexibilita, lojalita a schopnosť učiť sa;
- vodičský preukaz sk. B, aktívny vodič.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť s.r.o. so zahraničnou účasťou sa venuje výrobe a predaju organických hnojív.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3821835  Megjelentetés dátuma: 18.12.2021  Alapbér (bruttó): 6 EUR/hod.