Call Centrum tím koordinátor

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1200 EUR + Variabilná zložka podľa plnenia

Informácie o pracovnom mieste

Čo budeš mať na starosti?

  • Koordinácia 40 zamestnancov oddelenia zákazníckej podpory v multikulturálnom prostredí
  • Sledovanie produktivity práce na oddelení zákazníckej podpory v prípade potreby patrične reagovať - vzdelávanie, tréning, coaching a motivácia
  • Zodpovednosť za plánovanie zmien, nadčasov, schvaľovanie dovoleniek, tak aby to nenarušilo fungovanie podpory pre jednotlivé krajiny
  • Zaškoľovanie nových zamestnancov tak, aby sa čo najrýchlejšie adaptovali
  • Vykonávanie základných produktových školení pre nových zamestnancov
  • Pravidelné One 2 One meetingy so zamestnancami na týždennej báze
  • Pravidelné overovanie znalostí ohľadom produktov, argumentov predaja a iných zručností, následné vyhodnotenie a návrhy na zlepšenie
  • Pravidelná aktualizácia potrebných dokumentov a manuálu pre zákaznícku podporu na intranete
  • Návrhovať a organizovať školenia podľa individuálnych potrieb zamestnancov zákazníckej podpory (predajné zručnosti, predaj cez telefón, vyjednávacie schopnosti, komunikácia atď.) v spolupráci s HR oddelením
  • Vyhodnocovať úspešnosť a spätnú väzbu realizovaných tréningov a školení
  • Neustále vyhľadávanie a navrhovanie nových metód a optimalizácia procesov

Aké ti ponúkame výhody?

• firemné teambuildingy
• candy bar ( sladké, čerstvé ovocie)
• nápoje zadarmo (káva, čaj, minerálky,…)
• zamestnanecké zľavy - 30%
• multi sport karta
• bonus pri špeciálnych príležitostiach
• sick days
• slovnaft bike

A od teba očakávame, že...

Máš vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Zákaznícky servis

Ovládaš cudzie jazyky

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Prax na pozícii/v oblasti

Teamleader

Máš za sebou roky praxe

1

A zapadneš k nám, lebo máš tieto vlastnosti

• Skúsenosti práce na oddelení zákazníckej podpory
• Prax v oblasti tréningov a rozvoja ľudí výhodou
• Prax v individuálnom alebo tímovom koučovaní výhodou
• Nadpriemerné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• Tímový hráč,
• Chuť prijímať zmeny a pomáhať s ich komunikáciou voči ostatným kolegom,
• Samostatnosť v plnení úloh, iniciatíva a nadhľad
• Dôslednosť,
• Schopnosť motivovať ľudí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Berlin Brands Group (BBG) od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva výrobky v oblasti kuchynských spotrebičov, záhrady a bývania, športu a spotrebnej elektroniky a v súčasnosti je jednou z najväčších európskych digitálnych spoločností, ktorá zamestnáva viac ako 800 zamestnancov po celom svete. 

Milujeme značky a výrobky!


BBG vytvára, buduje a celosvetovo škáluje spotrebiteľské značky. Počas posledných 19 rokov sme vytvorili a vybudovali vlastné značky elektronického obchodu vrátane našich najväčších a najznámejších značiek Klarstein, auna a blumfeldt. O našej vášni pre dobré výrobky svedčí viac ako 5000 položiek, ktoré prinášame našim zákazníkom v 27 krajinách prostredníctvom modelu D2C (Direct-to-Consumer). Naše sídlo je v Berlíne, avšak naši zamestnanci pracujú celkovo na 6 miestach po celom svete - v Európe, USA a Ázii.


Plánujeme ešte viac rásť a reinvestovať do prvotriednej logistiky a plnenia, inovatívneho digitálneho marketingu, elektronického obchodu, rozvoja trhoviska a ďalších predajných kanálov.

Aby sme tento rast podporili, hľadáme talentovaných a vysoko motivovaných kolegov, ako ste vy, ktorí sa k nám pridajú pri formovaní DNA spoločnosti BBG.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kubíková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem pracovať v BBG
Berlin Brands Group, a.s.
Grosslingova 6-8 81109 Bratislava, Slovakia
ID: 4234664  Megjelentetés dátuma: 1.3.2022  Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac