Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/-ka riaditeľky správy majetku
BENZINOL SLOVAKIA s. r. o.
Miesto práce
Pusté Úľany
Pusté Úľany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
základná zložka mzdy: 1 400 EUR/brutto mesačne v závislosti od predchádzajúcich skúseností a odbornej spôsobilosti kandidáta, presné mzdové podmienky budú predmetom osobného pohovoru
základná zložka mzdy: 1 400 EUR/brutto mesačne v závislosti od predchádzajúcich skúseností a odbornej spôsobilosti kandidáta, presné mzdové podmienky budú predmetom osobného pohovoru
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vypracovanie detailného harmonogramu prác a kontrola jeho dodržiavania
- komunikácia so Stavebným úradom, stavebným dozorom, s projektantom
- zabezpečovanie správy a údržby budov
- zabezpečovanie údržby porúch, dohľad nad odstraňovaním nedostatkov
- aktívna komunikácia s nájomníkmi
- vyúčtovanie spotreby energií
- pravidelná vizuálna kontrola vonkajších a vnútorných priestorov objektov
- príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
- zabezpečovanie cenových ponúk
- príprava a vyhotovenie nájomných zmlúv pre nájomníkov + preberacie protokoly
- vybavovanie mailovej, telefonickej a poštovej komunikácie s klientmi a ďalších záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách verejnej správy
- spracovávanie, evidovanie a archivovanie spisovej agendy a hospodárskej korešpondencie
- spracovávanie výkazov a prehľadov
- zodpovednosť za plánovanie stretnutí pre riaditeľku správy majetku
- zodpovednosť za obstarávanie tovarov a služieb
- kontrola správnosti faktúr, príprava podkladov pre fakturáciu
- komunikácia so Stavebným úradom, stavebným dozorom, s projektantom
- zabezpečovanie správy a údržby budov
- zabezpečovanie údržby porúch, dohľad nad odstraňovaním nedostatkov
- aktívna komunikácia s nájomníkmi
- vyúčtovanie spotreby energií
- pravidelná vizuálna kontrola vonkajších a vnútorných priestorov objektov
- príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
- zabezpečovanie cenových ponúk
- príprava a vyhotovenie nájomných zmlúv pre nájomníkov + preberacie protokoly
- vybavovanie mailovej, telefonickej a poštovej komunikácie s klientmi a ďalších záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách verejnej správy
- spracovávanie, evidovanie a archivovanie spisovej agendy a hospodárskej korešpondencie
- spracovávanie výkazov a prehľadov
- zodpovednosť za plánovanie stretnutí pre riaditeľku správy majetku
- zodpovednosť za obstarávanie tovarov a služieb
- kontrola správnosti faktúr, príprava podkladov pre fakturáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravovacia karta,
- teambuildingy, vianočný večierok
- sociálne benefity
- možnosť ďalšieho rozvoja
- perspektíva dlhodobej spolupráce
- mimoriadna odmena v závislosti od dosahovaných výsledkov
- teambuildingy, vianočný večierok
- sociálne benefity
- možnosť ďalšieho rozvoja
- perspektíva dlhodobej spolupráce
- mimoriadna odmena v závislosti od dosahovaných výsledkov
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Váš záujem o našu pracovnú ponuku. Všetky životopisy starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené kritériá. Termín osobného pohovoru bude dojednaný telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
podmienkou je ukončené vzdelanie v stavebnom obore !!!
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, rozhodnosť, iniciatívnosť
- flexibilita, kreativita
- zodpovednosť a precíznosť
- verbálna zdatnosť
- bezúhonnosť
- tímový hráč
- efektívna organizácia času
- technické myslenie,
- dobrá orientácia v stavebnej dokumentácii
- zmysel pre detail a dodržiavanie kvalitatívnych štandardov
- flexibilita, kreativita
- zodpovednosť a precíznosť
- verbálna zdatnosť
- bezúhonnosť
- tímový hráč
- efektívna organizácia času
- technické myslenie,
- dobrá orientácia v stavebnej dokumentácii
- zmysel pre detail a dodržiavanie kvalitatívnych štandardov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BENZINOL SLOVAKIA s. r. o. je stabilná a tradičná slovenská firma prevádzkujúca sieť čerpacích staníc BENZINOL na celom území Slovenska. Vyznávame tradičné slovenské hodnoty ako pracovitosť, férovosť a rodina a preto chceme našim zákazníkom prinášať kvalitné palivá a služby tak, aby sa u nás cítili ako doma.
Prehľad o spoločnosti získate na web stránke: www.benzinol.com
Prehľad o spoločnosti získate na web stránke: www.benzinol.com
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3550109
Megjelentetés dátuma: 29.11.2018
2018-11-29
Régió: okres Galanta Pozíció: Asistent, Správca budov Cég: BENZINOL SLOVAKIA s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základná zložka mzdy: 1 400 EUR/brutto mesačne v závislosti od predchádzajúcich skúseností a odbornej spôsobilosti kandidáta, presné mzdové podmienky budú predmetom osobného pohovoru