Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA hľadá na dlhodobú spoluprácu nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície Network Operation Center Operator. Ideálni kandidáti sú študenti 2.-4. ročníka FEI fakulty, odbor telekomunikácie.
Čo robí NOC Operator?
Čo robí NOC Operator?
- Monitoruje sieť spoločnosti.
- Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
- Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
- Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
- Preberá požiadavky na výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
- Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
- Upravuje konfiguráciu služieb v dohodnutom rozsahu a podľa zaužívaných pravidiel podľa pokynov nadriadeného.
- Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
- Dodržuje zásady eskalácie pri vzniknutých problémoch.
- Dopĺňa a pomáha udržiavať aktuálnu evidenciu zákazníckych služieb.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou spolupráce je štatút denného študenta VŠ
- dobré komunikačné zručnosti
- znalosť TCP/IP protokolu - výhodou
- základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- znalosť IP technológíí/zariadení - výhodou
- absolvovanie Cisco Academy - výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 2762951
Megjelentetés dátuma: 12.10.2016
2016-10-12
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, Technik, Telefonický operátor Cég: SWAN, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou