Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Account Manager Business & SME
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1300 Eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovená za priamu komunikáciu s existujúcimi zákazníkmi.
- Zodpovedá za každodenné riadenie (podujatia, stretnutia, telefonické rozhovory a iné spôsoby udržiavania a zlepšovania rôznych druhov vzťahov) portfólia zákazníkov a za komunikáciu s príslušnými kontaktnými osobami a zástupcami zákazníkov.
- Vedie zmluvné alebo iné vyjednávania.
- Pripravuje plány starostlivosti o klientov, riadenie väčších klientov, stanovenie stratégie .
- Pripravuje plán starostlivosti o klientov, riadenie väčších klientov, stanovuje stratégie (zvýšenie tržieb).
- Proaktívne vytvára, identifikuje a využíva všetky potenciálne príležitosti súvisiace s klientmi.
- Vytvára a riadi návrhy v prípade príležitostí predajom služieb a riešení BENESTRA v súlade s internými podmienkami schvaľovania obchodných prípadov.
- Zabezpečuje kľúčovú dokumentáciu potrebnú pre každú predajnú fázu.
- Zodpovedá za podávanie správ o zozname príležitostí súvisiacich s kľúčovými informáciami o príležitostiach (t.j. očakávaný dátum podpísania, očakávaný dátum dodania, hodnota príležitosti a informácie o produkte) a o riadení podujatí a aktivite.
- Pripravuje v prípade potreby aktuálne správy na účely vypracovania dokumentov súvisiacich s predpovedaním, hodnotením plánu zákazníkov a riadenia výkonov.
- Riadi správu objednávok a požiadaviek (príležitostí) v podporných systémoch.
- Zodpovedá za koordinačné aktivity s inými oddeleniami súvisiace s poskytovaním služieb/riešení.
- Podporuje riadenie inkasovania platieb/dlhov v prípade postúpenia do fázy predaja.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BENESTRA, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 2048837
Megjelentetés dátuma: 6.7.2018
2018-07-06
Régió: Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka Pozíció: Account manager, Key account manager Cég: SWAN, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1300 Eur