Administratívna podpora oddelenia daňového poradenstva

Miesto práce

Pribinova 10, Ružinov

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Mzdové podmienky

1 500 EUR/mesiacv závislosti od vzdelania a pracovných skúseností

BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby. Pôsobí v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 658 kancelárií s viac ako 91-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 10,3 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.

Koho hľadáme

  • Koordinácia a manažovanie fakturácie a reportingu
  • Agenda sledovania klientskych úhrad a príslušná komunikácia s klientami
  • Práca s internými systémami a databázami
  • Procedúry risk-manažmentu a iné obdobné procedúry vyžadované legislatívou pre oblasť daňového poradenstva
  • Aktívna účasť na interných mítingoch, príprava zápisov a sledovanie úloh
  • Ďalšie povinnosti, kompetencie a zodpovednosti vyplývajúce z pracovnej náplne pre danú pozíciu ako napr. evidencia školení, odbornej literatúry, dokumentácie od klientov, atď

Čo ti ponúkame

  • práca v mladom kolektíve, v príjemnom prostredí medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť externých i interných školení
  • atraktívne platové ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas
  • kvalitný sociálny program

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 5-ročná skúsenosť s komplexnou podporou vedúcich pracovníkov
• Výrazná technická zručnosť s veľmi dobrými znalosťami programov Microsoft Office ako aj administratívnych systémov a databáz
• Vynikajúce administratívne, sekretárske, plánovacie a organizačné zručnosti so schopnosťou pracovať pod tlakom a dodržať stanovené termíny
• Vyzretá a systematická osobnosť
• Skúsenosti v oblasti daňového poradenstva alebo risk-manažment procedúr
• Skúsenosti s podávaním a procesovaním daňových priznaní sú výhodou
Are you ready to be a leader?

Kontaktná osoba

Natália Krupčíková

Pripoj sa k nám

#JoinBDOFamily

ID: 3518399  Megjelentetés dátuma: 23.6.2021  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac