Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Odborný referent pre riadenie projektov - senior
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
november / december 2019 alebo podľa dohody
november / december 2019 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac1300 € základná mzda; v prípade výrazných skúseností, zručností, referencií, možnosť priznania osobného príplatku
1 300 EUR/mesiac1300 € základná mzda; v prípade výrazných skúseností, zručností, referencií, možnosť priznania osobného príplatku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vybudovali sme kvalitný projektový tím, ktorý pracuje na zlepšení nášho kraja a keďže projektov je čoraz viac, hľadáme ďalších šikovných ľudí do tímu, ktorí majú chuť a zanietenie. Hľadáme skúsených projektových manažérov s nasledovnou náplňou práce:
• príprava, implementácia, koordinácia a riadenie projektov financovaných z externých finančných zdrojov, primárne z EÚ,
• vypracovávanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok (NFP),
• zodpovednosť za implementáciu projektu v súlade so schválenou žiadosťou o NFP a zmluvou o poskytnutí finančnej pomoci, s platným systémom finančného riadenia a systémom riadenia zdrojov finančnej pomoci, platnými právnymi predpismi, usmerneniami a pokynmi poskytovateľa finančnej pomoci,
• zastrešenie plynulých procesov na priebežnú implementáciu a monitorovanie aktivít projektu a predkladanie dokumentácie priebežného a následného monitorovania podľa Príručky a usmernení poskytovateľa finančnej pomoci,
• riadenie projektových tímov k príprave aj implementácii projektov z externých finančných zdrojov,
• zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramu a finančného plánu projektu, za kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov,
• komunikácia s poskytovateľmi finančnej pomoci (Sprostredkovateľský orgán, Riadiaci orgán).
• príprava, implementácia, koordinácia a riadenie projektov financovaných z externých finančných zdrojov, primárne z EÚ,
• vypracovávanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok (NFP),
• zodpovednosť za implementáciu projektu v súlade so schválenou žiadosťou o NFP a zmluvou o poskytnutí finančnej pomoci, s platným systémom finančného riadenia a systémom riadenia zdrojov finančnej pomoci, platnými právnymi predpismi, usmerneniami a pokynmi poskytovateľa finančnej pomoci,
• zastrešenie plynulých procesov na priebežnú implementáciu a monitorovanie aktivít projektu a predkladanie dokumentácie priebežného a následného monitorovania podľa Príručky a usmernení poskytovateľa finančnej pomoci,
• riadenie projektových tímov k príprave aj implementácii projektov z externých finančných zdrojov,
• zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramu a finančného plánu projektu, za kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov,
• komunikácia s poskytovateľmi finančnej pomoci (Sprostredkovateľský orgán, Riadiaci orgán).
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca s ľuďmi, ktorí sa navzájom počúvajú a rešpektujú
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis zašlite do 10. novembra 2019. Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“. Nakoľko pri tejto pozícii očakávame len uchádzačov so seniorskými skúsenosťami, kontaktovať budeme len tých, ktorí splnia stanovené požiadavky.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie hard skills, soft skills ako aj overenie referencií uchádzača.
Predpokladaný termín nástupu: november / december 2019 alebo podľa dohody.
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, ktoré sa vyhodnotia pri vzniku pracovného pomeru.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie hard skills, soft skills ako aj overenie referencií uchádzača.
Predpokladaný termín nástupu: november / december 2019 alebo podľa dohody.
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, ktoré sa vyhodnotia pri vzniku pracovného pomeru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
akceptujeme aj obdobné zahraničné odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• dlhodobá prax v oblasti prípravy a implementácie projektov z EÚ fondov (vypracovanie žiadostí o NFP, prípravy žiadosti, koordinácia prípravy podkladov na verejné obstarávanie a zmlúv o NFP),
• podrobná znalosť príslušnej legislatívy,
• seniorská znalosť projektového riadenia,
• aktívna znalosť anglického jazyka (min. úroveň B2),
• ovládanie MS Office (Word, Excel, PPT) a práca s ITMS2014+ výhodou,
• samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, prezentačné zručnosti, schopnosť pracovať v tíme,
• vodičský preukaz sk. B
• podrobná znalosť príslušnej legislatívy,
• seniorská znalosť projektového riadenia,
• aktívna znalosť anglického jazyka (min. úroveň B2),
• ovládanie MS Office (Word, Excel, PPT) a práca s ITMS2014+ výhodou,
• samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, prezentačné zručnosti, schopnosť pracovať v tíme,
• vodičský preukaz sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3783926
Megjelentetés dátuma: 10.10.2019
2019-10-10
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Koordinátor EÚ projektov, Projektový manažér Cég: Banskobystrický samosprávny kraj
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 300 EUR/mesiac1300 € základná mzda; v prípade výrazných skúseností, zručností, referencií, možnosť priznania osobného príplatku