Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Riaditeľ rozvojovej agentúry
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda 1200€ brutto/mesiac + osobný príplatok
základná mzda 1200€ brutto/mesiac + osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného manažéra pre novú organizáciu Banskobystrického samosprávneho kraja, Rozvojovú agentúru. Ak chcete a viete meniť veci, ste zdatný manažér a vyznáte sa aj v príslušnej legislatíve, pridajte sa do nášho tímu.
Vašou úlohou bude:
* riadenie činnosti rozvojovej agentúry podľa schváleného plánu a rozpočtu
* vedenie cca 12-členného tímu (koordinácia, rozvoj, motivácia, kontrola výkonu)
* riadenie financií (tvorba rozpočtu, kontrola čerpania, riadenie celého toku financií vrátane tých z externých zdrojov)
* zabezpečenie efektívneho a hospodárneho riadenia
* príprava plánov aktivít na ďalší rok a tvorba partnerstiev pre projektové iniciatívy v jednotlivých okresoch kraja
* príprava materiálov pre rokovanie správnej rady, dozornej rady, komisií krajského zastupiteľstva a samotného krajského zastupiteľstva
Rozvojová agentúra sa skladá z troch sekcií:
* tvorba stratégie a politiky v daných oblastiach
* analáza dát získaných z jednotlivých okresov kraja
* príprava a implementácia konkrétnych projektov
Rozvojová agentúra bude úzko spolupracovať s Oblastnými organizáciami cestovného ruchu a plánuje zakladanie sociálnych podnikov, napríklad v oblasti poľnohospodárstva alebo obnovy národných kultúrnych pamiatok, ktoré dajú príležitosť dlhodobo nezamestnaným a znevýhodneným uchádzačom na trhu práce v najmenej rozvinutých okresoch. Zároveň bude týmto podnikom pomáhať v oblasti metodiky, financovania a koordinácii.
Vašou úlohou bude:
* riadenie činnosti rozvojovej agentúry podľa schváleného plánu a rozpočtu
* vedenie cca 12-členného tímu (koordinácia, rozvoj, motivácia, kontrola výkonu)
* riadenie financií (tvorba rozpočtu, kontrola čerpania, riadenie celého toku financií vrátane tých z externých zdrojov)
* zabezpečenie efektívneho a hospodárneho riadenia
* príprava plánov aktivít na ďalší rok a tvorba partnerstiev pre projektové iniciatívy v jednotlivých okresoch kraja
* príprava materiálov pre rokovanie správnej rady, dozornej rady, komisií krajského zastupiteľstva a samotného krajského zastupiteľstva
Rozvojová agentúra sa skladá z troch sekcií:
* tvorba stratégie a politiky v daných oblastiach
* analáza dát získaných z jednotlivých okresov kraja
* príprava a implementácia konkrétnych projektov
Rozvojová agentúra bude úzko spolupracovať s Oblastnými organizáciami cestovného ruchu a plánuje zakladanie sociálnych podnikov, napríklad v oblasti poľnohospodárstva alebo obnovy národných kultúrnych pamiatok, ktoré dajú príležitosť dlhodobo nezamestnaným a znevýhodneným uchádzačom na trhu práce v najmenej rozvinutých okresoch. Zároveň bude týmto podnikom pomáhať v oblasti metodiky, financovania a koordinácii.
Zamestnanecké výhody, benefity
* osobný príplatok ktorý sa vypláca v závislosti od skúseností a zručností
* výzvy novej pozície
* priestor pre sebarealizáciu a nastavenie procesov
* tím ľudí, ktorý sa snaží presadiť reálne zmeny v kraji
* strategická práca, ktorá má jasný cieľ a víziu
* práca, ktorá má pridanú hodnotu
* výzvy novej pozície
* priestor pre sebarealizáciu a nastavenie procesov
* tím ľudí, ktorý sa snaží presadiť reálne zmeny v kraji
* strategická práca, ktorá má jasný cieľ a víziu
* práca, ktorá má pridanú hodnotu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* min. 4 roky praxe v odbore z toho 2 roky na riadiacej pozícii
* anglický jazyk na úrovni C1 (pokročilý)
* ukončený II. stupeň VŠ (právo, financie, ekonómia, manažment)
* znalosť príslušnej legislatívy
* skúsenosti s projektovým riadením sú výhodou
* preukázateľná schopnosť implementovať rozsiahle projekty a procesné zmeny
* vízia a strategické myslenie
Prosím zasielajte svoje žiadosti do 20.6.2018.
* anglický jazyk na úrovni C1 (pokročilý)
* ukončený II. stupeň VŠ (právo, financie, ekonómia, manažment)
* znalosť príslušnej legislatívy
* skúsenosti s projektovým riadením sú výhodou
* preukázateľná schopnosť implementovať rozsiahle projekty a procesné zmeny
* vízia a strategické myslenie
Prosím zasielajte svoje žiadosti do 20.6.2018.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3413284
Megjelentetés dátuma: 7.6.2018
2018-06-07
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Riaditeľ odboru, Riaditeľ pobočky, Výkonný riaditeľ Cég: Banskobystrický samosprávny kraj
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základná mzda 1200€ brutto/mesiac + osobný príplatok