Customer Quality Engineer

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
okres Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min. 1100€ a viac, výška mzdy sa odvíja od skúseností a zručností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Komunikácia so zákazníkom ohľadne požiadaviek na kvalitatívne parametre výrobku
  • Riešenie sťažností a reklamácií a podnetov od zákazníka (8D reporty, 5Why, Ishikawa, Problem Solving Document PSD, Kepner Tregoe)
  • Zodpovednosť za dodržiavanie štandardov v oblasti kvality (BOS, IATF 16 949, ISO 9001, zákaznícke požiadavky)
  • Zabezpečovanie zberu dát a vytváranie dokumentácie PPAP, riadenie dokumentácie Customer Part Submission a spravovanie schválených vzoriek výrobkov od zákazníka
  • PPAP a spolupráca s ostatnými oddeleniami pri uvoľnovaní dielov do výroby, analýza výkresov
  • Analýza vrátených výrobkov od zákazníka a iniciovanie nápravných opatrení
  • Posudzovanie zhody na nakupovaných komponentoch, polovýrobkoch, ako aj hotových výrobkoch, vytváranie vzoriek

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Systém vzdelávania - odborné školenia, jazykové vzdelávanie priamo na pracovisku
  • Príspevky zo sociálneho programu
  • 13.plat (závisí od plnenia stanovených podmienok
  • Sick days
  • Nadštandardné stravovanie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Pozíciu CQA obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v automobilovom priemysle.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • VŠ vzdelanie technického smeru
  • Znalosti 8D reportov, FMEA, PPAP a iných nástrojov v oblasti kvality
  • Skúsenosti na podobnej pozícii
  • Schopnosť čítať výkresovú dokumentáciu
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2) - nutné vzhľadom na množstvo komunikácie so zákazníkom a centrálou v angličtine

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4021438  Megjelentetés dátuma: 15.1.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: min. 1100€ a viac, výška mzdy sa odvíja od skúseností a zručností kandidáta