Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadá sa šikovná asistentka na administratívnu výpomoc na 6 hodín denne pre nášho klienta!
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 750 euro gross +
od 750 euro gross +
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou pracovnou náplňou bude evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr, asistencia vedúcemu finančného oddelenia a výpomoc pri evidencií a získavaní podkladov pre účtovníctvo.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnom prostredí
- Sociálny balíček - stravné lístky za každý pracovný deň, voľno v prvý školský deň
- Ročný bonus (možnosť výberu: finančný bonus alebo týždeň dovolenky)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ekonomické vzdelanie
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- min. 1 rok skúsenosti na podobnej pozícii
- MS office - užívateľ
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3809728
Megjelentetés dátuma: 13.11.2019
2019-11-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Fakturant, Office manager Cég: BALANCED HR s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 750 euro gross +