Hľadá sa šikovná asistentka na administratívnu výpomoc na 6 hodín denne pre nášho klienta!

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 750 euro gross +

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou pracovnou náplňou bude evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr, asistencia vedúcemu finančného oddelenia a výpomoc pri evidencií a získavaní podkladov pre účtovníctvo.

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca v medzinárodnom prostredí 
  • Sociálny balíček - stravné lístky za každý pracovný deň, voľno v prvý školský deň
  • Ročný bonus (možnosť výberu: finančný bonus alebo týždeň dovolenky)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Ekonomické vzdelanie
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • min. 1 rok skúsenosti na podobnej pozícii
  • MS office - užívateľ
  • Vynikajúce komunikačné zručnosti 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3809728  Megjelentetés dátuma: 13.11.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 750 euro gross +