Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Baví ťa Back office ale chceš aj komunikovať?
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 eur brutto + 20% ročný bonus
od 1300 eur brutto + 20% ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš kombináciu back a front officu? Si dobrý v cudzích jazykoch? Chceš sa uplatniť v stabilnej medzinárodnej spoločnosti?
Pošli nám CV!
Tvojou pracovnou náplňou bude:
Pošli nám CV!
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- Spracovanie objednávok, riešenie požiadaviek zákazníkov a obchodných zástupcov
- Vytváranie požiadavky na nákup a schvaľovanie faktúr, zodpovednosť za opravy faktúr.
- Príprava a obchodných zmlúv pre zákazníkov, podľa pokynov obchodného oddelenia, ich evidencia a aktualizácia
- Zabezpečenie archivácie pre všetky dokumenty súvisiace s činnosťou v súlade s legislatívou
- Spolupráca s kolegami zo zákazníckej podpory a iných oddelení
- V prípade potreby riešenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti, možnosť rotácie v rámci spoločnosti
- Balíček sociálnych benefitov
- Flexibilný pracovný čas
- 2 krát mesačne homeoffice
- Darčekové poukážky v hodnote 150 Eur
- Príspevok do 3. dôchodkového pilier
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výber kandidátov na túto pozíciu zastrešujeme exkluzívne pre nášho klienta, spoločnosť OMV ako personálna spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. Stredoškolské vzdelanie
- Prax na podobnej pozícii min. 1 roky
- Komunikatívna znalosť anglického a maďarského jazyka.
- MS Office – aktívne
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Organizovanosť, samostatnosť, schopnosť riešiť viacero vecí naraz.
- Orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3687702
Megjelentetés dátuma: 6.6.2019
2019-06-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Back office špecialista, Ekonóm, Fakturant Cég: BALANCED HR s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1300 eur brutto + 20% ročný bonus