Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Zástupca riaditeľa corporate office
AZC, a.s.
Miesto práce
811 08, Bratislava
811 08, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2016
01.11.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolupráca s vedením v oblasti compliance (povinné dokumenty, valné zhromaždenia, rôzne legislatívne povinnosti a pod).
Spracovanie výstupov z účtovného systému (prehľady, reporty)
Správa duševného vlastníctva
Komunikácia s externými subjektmi (auditori, právnici, daňoví poradcovia)
Príprava zmluvnej dokumentácie podľa určených vzorov
Zabezpečenie komunikácie s IT spoločnosťou, ktorá spravuje infraštruktúru a poskytuje zákaznícku podporu spoločnosti
Evidencia a správa dokumentácie týkajúcej sa IT oblasti (vrátane zabezpečenia objednávok)
Plnenie operatívnych úloh a ďalšie administratívne práce podľa potrieb zamestnávateľa
Spracovanie výstupov z účtovného systému (prehľady, reporty)
Správa duševného vlastníctva
Komunikácia s externými subjektmi (auditori, právnici, daňoví poradcovia)
Príprava zmluvnej dokumentácie podľa určených vzorov
Zabezpečenie komunikácie s IT spoločnosťou, ktorá spravuje infraštruktúru a poskytuje zákaznícku podporu spoločnosti
Evidencia a správa dokumentácie týkajúcej sa IT oblasti (vrátane zabezpečenia objednávok)
Plnenie operatívnych úloh a ďalšie administratívne práce podľa potrieb zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
príležitosť pracovať v stabilnej spoločnosti, ktorá je centrálou skupiny slovenských i zahraničných firiem
zaujímavá a rôznorodá práca s možnosťou postupu
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu v rámci celej skupiny
zaujímavá a rôznorodá práca s možnosťou postupu
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu v rámci celej skupiny
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis spolu s motivačným listom prosím zašlite na uvedenú mailovú adresu. Spoločnosť si vyhradzuje právo osloviť len vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomia, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
precíznosť
samostatnosť
analytické a technické myslenie
diskrétnosť
spoľahlivosť
schopnosť rýchlo sa učiť
samostatnosť
analytické a technické myslenie
diskrétnosť
spoľahlivosť
schopnosť rýchlo sa učiť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2734978
Megjelentetés dátuma: 23.9.2016
2016-09-23
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Compliance špecialista, Controller, Správca informačného systému Cég: AZC, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou