Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Team Assistant
Indra Avitech s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900,-- EUR brutto (táto mzda zodpovedá full time úväzku). Finálna výška mzdy bude závisieť od dohodnutého úväzku a skúseností a znalostí kandidáta.
900,-- EUR brutto (táto mzda zodpovedá full time úväzku). Finálna výška mzdy bude závisieť od dohodnutého úväzku a skúseností a znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša nová kolegyňa sa bude venovať primárne týmto oblastiam:
- Prijatá/odoslaná pošta (komplexná agenda)
- Starostlivosť o návštevy, rezervácie zasadačiek, zabezpečenie občerstvenia
- Prijímanie telefonických hovorov a prepájanie na kompetentné osoby
- Agenda v súvislosti s firemnými mobilnými telefónmi (objednávky, servis,
prepisy..)
- Príprava podkladov do účtovníctva (faktúry, pokladňa, doklady o platbe kartou, inventúra hotovosti a cenín a ďalšie podklady nevyhnutné k spracovaniu účtovníctva spoločnosti)
- Objednávanie gastrolístkov + darčekových poukazov a ich distribúcia na zamestnancov
- Vedenie pokladne (domáca, cudzia mena)
- Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou, zabezpečenie doručenia podkladov do účtovníctva v požadovanej kvalite a stanovených termínoch
- Komunikácia so štátnymi úradmi a organizáciami, notárom, právnikmi, bankou a podobne podľa aktuálnych potrieb spoločnosti
- Podpora HR , spolupráca na projektoch v oblasti HR
- Starostlivosť o vozový park (kniha jázd, servisné prehliadky, evidencia dokladov za tankovanie..)
- Zodpovednosť za sklad kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Komunikácia a kontrola činnosti upratovacej spoločnosti, zabezpečovanie opráv zariadení
- Prijatá/odoslaná pošta (komplexná agenda)
- Starostlivosť o návštevy, rezervácie zasadačiek, zabezpečenie občerstvenia
- Prijímanie telefonických hovorov a prepájanie na kompetentné osoby
- Agenda v súvislosti s firemnými mobilnými telefónmi (objednávky, servis,
prepisy..)
- Príprava podkladov do účtovníctva (faktúry, pokladňa, doklady o platbe kartou, inventúra hotovosti a cenín a ďalšie podklady nevyhnutné k spracovaniu účtovníctva spoločnosti)
- Objednávanie gastrolístkov + darčekových poukazov a ich distribúcia na zamestnancov
- Vedenie pokladne (domáca, cudzia mena)
- Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou, zabezpečenie doručenia podkladov do účtovníctva v požadovanej kvalite a stanovených termínoch
- Komunikácia so štátnymi úradmi a organizáciami, notárom, právnikmi, bankou a podobne podľa aktuálnych potrieb spoločnosti
- Podpora HR , spolupráca na projektoch v oblasti HR
- Starostlivosť o vozový park (kniha jázd, servisné prehliadky, evidencia dokladov za tankovanie..)
- Zodpovednosť za sklad kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Komunikácia a kontrola činnosti upratovacej spoločnosti, zabezpečovanie opráv zariadení
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
• stabilné a priateľské pracovné prostredie
• máme tu pre každého kávičku, minerálky, ovocie a tony najrôznejších čajov
• sme kolektív a máme športového ducha (pravidelne sa zúčastňujeme akcií ako napr. Devín - Bratislava, Night Run)
• často a radi podnikáme spoločné akcie (splavy, lyžovačky, husacie hody)
• na oddych a relax tu máme útulnú miestnosť s XBOXom, virtuálnou realitou a tuli vakmi
• možnosť sa počas pracovných hodín zdokonaliť v angličtine na internej výučbe so skvelou native-speaker lektorkou
• stabilné a priateľské pracovné prostredie
• máme tu pre každého kávičku, minerálky, ovocie a tony najrôznejších čajov
• sme kolektív a máme športového ducha (pravidelne sa zúčastňujeme akcií ako napr. Devín - Bratislava, Night Run)
• často a radi podnikáme spoločné akcie (splavy, lyžovačky, husacie hody)
• na oddych a relax tu máme útulnú miestnosť s XBOXom, virtuálnou realitou a tuli vakmi
• možnosť sa počas pracovných hodín zdokonaliť v angličtine na internej výučbe so skvelou native-speaker lektorkou
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím posielajte životopis v slovenskom jazyku e-mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako si našu novú asistentku predstavujeme?
• bude mať dobrý time management (vie si nastaviť priority svojej práce)
• splní to, čo sľúbi, alebo pre to aspoň urobí maximum
• bude proaktívna, nebude sa vyhovárať na okolnosti a zmenu k lepšiemu začne od seba
• bude mať zmysel pre detail a bude jej záležať na kvalite svojej práce
• bude mať dobrý time management (vie si nastaviť priority svojej práce)
• splní to, čo sľúbi, alebo pre to aspoň urobí maximum
• bude proaktívna, nebude sa vyhovárať na okolnosti a zmenu k lepšiemu začne od seba
• bude mať zmysel pre detail a bude jej záležať na kvalite svojej práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma Indra Avitech sa dlhodobo zaoberá plánovaním, vývojom, integráciou, dodávkou a podporou IT systémov v odbore riadenia letovej prevádzky. Naša spoločnosť poskytuje širokú škálu produktov, v rámci ktorých prináša osvedčené a inovatívne systémové riešenia. Výsledkom našej práce je poskytnúť riadeniu letovej prevádzky viac času na rozhodovanie a tým pádom aj zabezpečenie riadneho a efektívneho chodu týchto služieb. Tieto systémy tak v konečnom dôsledku prispievajú k bezpečnosti, presnosti a hospodárnosti sveta leteckej dopravy.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3317236
Megjelentetés dátuma: 10.8.2018
2018-08-10
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Recepčná, Sekretárka Cég: Indra Avitech s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900,-- EUR brutto (táto mzda zodpovedá full time úväzku). Finálna výška mzdy bude závisieť od dohodnutého úväzku a skúseností a znalostí kandidáta.