Chcete pracovať v odvetví ľudských zdrojov a ovládate nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni? Staňte sa HR Asistentom!

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Využite svoje organizačné a komunikačné schopnosti ako asistentka oddelenia ľudských zdrojov a staňte sa súčasťou medzinárodne pôsobiacej spoločnosti.

Prečo práve táto pozícia?
Táto pozícia ponúka jedinečnú príležitosť nahliadnuť do fungovania oddelenia ľudských zdrojov medzinárodnej spoločnosti. Budete mať možnosť zúročiť Váš organizačný talent, zmyslel pre detail a aktívne využívať nemecký jazyk.

Na tejto pozícii budete:
• Zabezpečovať administratívnu podporu pre oddelenie ľudských zdrojov
• Komunikovať so mzdovou agentúrou ohľadom spracovania mzdovej agendy
• Riešiť ad hoc požiadavky v súvislosti s internou agendou týkajúcou sa dochádzky zamestnancov
• Participovať na tvorbe interných smerníc a nariadení
• Vytvárať HR Newsletter v slovenskom a nemeckom jazyku
• Plniť ďalšie ad hoc zadania

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám spoločnosť ponúka?
• vzdelávacie a rozvojové programy
• motivačné finančné ohodnotenie
• priestor pre kariérny rast
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku v oblasti automobilového priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodným kandidátom na túto pozíciu je človek, ktorý má:
• min. 1-2 roky na obdobnej pozícii
• vynikajúcu znalosť nemeckého jazyka
• prechádzajúce skúsenosti s programami balíčka MS Office
• vycibrený zmysel pre detail - dobrý time management, organizačný talent
• príjemné vystupovanie
• veľmi dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4101413  Megjelentetés dátuma: 11.6.2021  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac