Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Ovládate holandský jazyk? Staňte sa KYC Špecialistom!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac
Od 1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Chcete využívať anglický a holandský jazyk na dennej báze? Radi by ste sa naučili niečo nové a láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti? Potom neváhajte a čítajte ďalej.
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta, z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte Vaše výborné jazykové zručnosti
• naberiete hodnotné skúsenosti, ktoré môžete v budúcnosti využiť
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• overovať bonitu a vhodnosť klientov
• denne komunikovať v holandskom a anglickom jazyku
• kontrolovať klientov, či majú novo nastavené procesy
• zhromažďovať a analyzovať dokumentáciu a informácie o klientoch
• odhadovať riziko prania špinavých peňazí a podobne
Chcete využívať anglický a holandský jazyk na dennej báze? Radi by ste sa naučili niečo nové a láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti? Potom neváhajte a čítajte ďalej.
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta, z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte Vaše výborné jazykové zručnosti
• naberiete hodnotné skúsenosti, ktoré môžete v budúcnosti využiť
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• overovať bonitu a vhodnosť klientov
• denne komunikovať v holandskom a anglickom jazyku
• kontrolovať klientov, či majú novo nastavené procesy
• zhromažďovať a analyzovať dokumentáciu a informácie o klientoch
• odhadovať riziko prania špinavých peňazí a podobne
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre túto pozíciu potrebujete:
• ovládanie anglického a holandského jazyka
• záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie
• ovládanie anglického a holandského jazyka
• záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4072343
Megjelentetés dátuma: 30.4.2021
2021-04-30
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Alapbér (bruttó): 1 350 EUR/mesiac