Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Riaditeľ úsekov spoločnosti
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiac
Od 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo bude vašou úlohou? Budete:
- riadiť, viesť a koordinovať zverené úseky spoločnosti (ekonomické oddelenie, personálne oddelenie a oddelenie nákupu či logistiky),
- dohliadať na dosiahnutie stanovených cieľov,
- zaisťovať, aby všetky aktivity boli vykonávané v súlade s platnými zákonmi a právnymi predpismi,
- podieľať sa na rozhodovaní o ročnom rozpočte spoločnosti,
- informovať pravidelne riaditeľa a vedenie firmy o výsledkoch, plánoch a vzniknutých problémoch zvereného úseku,
- spolupracovať pri obchodných jednaniach s dodávateľmi ako aj so zákazníkmi,
- rozhodovať o rozmiestnení a organizácii ľudských zdrojov,
- budete členom vedenia spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
- stanete sa súčasťou vedenia spoločnosti, ktorá je jedinečná vo svojej oblasti pôsobenia,
- zlepšíte svoje riadiace schopnosti a skúsenosti z oblasti people manažmentu,
- získate nový obzor a vedomosti z oblasti pôsobenia spoločnosti, keďže patrí k celosvetovo uznávaným výrobným spoločnostiam.
Čo bude vašou úlohou? Budete:
- riadiť, viesť a koordinovať zverené úseky spoločnosti (ekonomické oddelenie, personálne oddelenie a oddelenie nákupu či logistiky),
- dohliadať na dosiahnutie stanovených cieľov,
- zaisťovať, aby všetky aktivity boli vykonávané v súlade s platnými zákonmi a právnymi predpismi,
- podieľať sa na rozhodovaní o ročnom rozpočte spoločnosti,
- informovať pravidelne riaditeľa a vedenie firmy o výsledkoch, plánoch a vzniknutých problémoch zvereného úseku,
- spolupracovať pri obchodných jednaniach s dodávateľmi ako aj so zákazníkmi,
- rozhodovať o rozmiestnení a organizácii ľudských zdrojov,
- budete členom vedenia spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
- stanete sa súčasťou vedenia spoločnosti, ktorá je jedinečná vo svojej oblasti pôsobenia,
- zlepšíte svoje riadiace schopnosti a skúsenosti z oblasti people manažmentu,
- získate nový obzor a vedomosti z oblasti pôsobenia spoločnosti, keďže patrí k celosvetovo uznávaným výrobným spoločnostiam.
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
- stravovanie v priestoroch spoločnosti (teplá, chladená a mrazená strava)
- bohatý sociálny program (príspevok na DDS, regeneráciu, šport, kultúru, pri životných jubileách a udalostiach ako svadba, narodenie dieťaťa a pod.)
- teambuildingy (rodinný deň, plesy...)
- interné jazykové vzdelávanie
- parkovanie v areáli firmy
- priama komunikácia s klientmi
- práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
- stravovanie v priestoroch spoločnosti (teplá, chladená a mrazená strava)
- bohatý sociálny program (príspevok na DDS, regeneráciu, šport, kultúru, pri životných jubileách a udalostiach ako svadba, narodenie dieťaťa a pod.)
- teambuildingy (rodinný deň, plesy...)
- interné jazykové vzdelávanie
- parkovanie v areáli firmy
- priama komunikácia s klientmi
- práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby.
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo na tejto pozícií potrebujete?
- min. 10 ročnú prax vo výrobnej spoločnosti
- skúsenosť s vedením ľudí
- aktívnu znalosť MS Office a systému SAP
- znalosť anglického jazyka na úrovni C1
- nadpriemerné riadiace a vodcovské kvality
- schopnosť dlhodobo plánovať a koordinovať rôzne činnosti
- výrazná schopnosť motivovať a presviedčať
- min. 10 ročnú prax vo výrobnej spoločnosti
- skúsenosť s vedením ľudí
- aktívnu znalosť MS Office a systému SAP
- znalosť anglického jazyka na úrovni C1
- nadpriemerné riadiace a vodcovské kvality
- schopnosť dlhodobo plánovať a koordinovať rôzne činnosti
- výrazná schopnosť motivovať a presviedčať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3967766
Megjelentetés dátuma: 14.9.2020
2020-09-14
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Ekonomický/finančný riaditeľ, Generálny riaditeľ, Technický riaditeľ, Výkonný riaditeľ, Výrobný riaditeľ Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Alapbér (bruttó): 3 000 EUR/mesiac