Máte skúsenosti s riadením ľudí? Zúročte svoje skúsenosti na zlepšenie fungovania oddelenia a staňte sa Manažérom poistných udalostí!

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1800 € btt

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dokážete nasmerovať, riadiť a kontrolovať tím? Ak ste odpovedali ÁNO, hľadáme práve Vás!

Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Jednoznačne zlepšíte svoje líderské schopnosti. Od Vás bude totižto závisieť organizácia,koordinácia a výkony celého tímu.
• Zlepšíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch. Budete v kontakte s viacerými európskymi krajinami.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.

Čo budete vlastne ako Manažér administratívnej podpory poistenia robiť?
• v prvom rade manažovať svoj tím a to tak, že budete
- implementovať zmeny, ktoré sa budú týkať rôznych softvérov a procesov v spoločnosti
- starať sa o dodržiavanie stanovených pravidiel a cieľov
- kontrolovať kvalitu oddelenia
- vyhodnocovať vyriešené prípady
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách a riadiť vzniknuté problémy
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Medzinárodná úspešná spoločnosť

Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná úspešná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo sa od Vás očakáva?

Jednoducho by ste mali byť prirodzený líder, ktorý nemá problém komunikovať v Anglickom jazyku a mať:
• minimálne 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii
• skúsenosť s vedením menšieho tímu
• skúsenosť na poistnom oddelení/customer service oddelení a podobne výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3823116  Megjelentetés dátuma: 2.12.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1800 € btt