Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Chcete sa posunúť a pracovať v medzinárodnej spoločnosti na pozícii účtovníka na oddelení došlých faktúr? Stačí poslať Váš životopis!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100€ btt
od 1100€ btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Ste rodený účtovník? Napĺňa Vás práca s číslami? Máme pre Vás pozíciu účtovníka v medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie:
• budete pracovať pod vedením hlavného účtovníka, ktorý Vám odovzdá veľké
množstvo poznatkov
• príležitosť denne komunikovať v anglickom jazyku a zdokonaliť si ho
• možnosť byť súčasťou stabilnej spoločnosti a užívať si príjemné priestory firmy
Ako člen účtovného oddelenia budete:
• pripravovať doklady potrebné k zaúčtovaniu a zodpovedať za ich správnosť a úplnosť
• účtovať a evidovať prijaté faktúry, poistné udalosti, dobropisy, nevyfakturované dodávky, rezervy, pokladnicu a banky
• tvoriť a spravovať dodávateľské účty (zakladanie účtov, ich kontrola, čistenie účtov)
• komunikovať s dodávateľmi v prípade neuhradených platieb
• participovať na mesačných a koncoročných závierkových aktivitách
• vyhodnocovať štatistiky a pripravovať podklady podľa požiadaviek nadriadeného
• budete pracovať pod vedením hlavného účtovníka, ktorý Vám odovzdá veľké
množstvo poznatkov
• príležitosť denne komunikovať v anglickom jazyku a zdokonaliť si ho
• možnosť byť súčasťou stabilnej spoločnosti a užívať si príjemné priestory firmy
• pripravovať doklady potrebné k zaúčtovaniu a zodpovedať za ich správnosť a úplnosť
• účtovať a evidovať prijaté faktúry, poistné udalosti, dobropisy, nevyfakturované dodávky, rezervy, pokladnicu a banky
• tvoriť a spravovať dodávateľské účty (zakladanie účtov, ich kontrola, čistenie účtov)
• komunikovať s dodávateľmi v prípade neuhradených platieb
• participovať na mesačných a koncoročných závierkových aktivitách
• vyhodnocovať štatistiky a pripravovať podklady podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pri výkone práce potrebujete:
• aktívnu znalosť anglického jazyka na úrovni B2
• skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
• teoretické znalosti v oblasti podvojného
účtovníctva
• byť otvorený učiť sa novým veciam
• aktívnu znalosť anglického jazyka na úrovni B2
• skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
• teoretické znalosti v oblasti podvojného
účtovníctva
• byť otvorený učiť sa novým veciam
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3574337
Megjelentetés dátuma: 9.1.2019
2019-01-09
Régió: Bratislava Pozíció: Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1100€ btt