Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Staňte sa členom tímu procesných manažérov a pracujte na zaujímavých projektoch!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1800€ btt
od 1800€ btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Baví Vás práca na projektoch, SAP máte v malíčku a tiež máte skúsenosti vo finančnej oblasti? Máme pre Vás pozíciu Process manager, na ktorej všetky tieto predpoklady zužitkujete.
Čo Vám táto pozícia prinesie:
• možnosť podieľať sa na medzinárodných projektoch a byť súčasťou implementácie nových procesov
• spoznáte prostredie, účtovné systémy a legislatívu v iných krajinách
• zúročíte svoje jazykové znalosti v komunikácii s kolegami v zahraničí
Čo bude Vašou pracovnou náplňou:
• budete sa podieľať na projektoch zameraných na implementácii systému
účtovania majetku do cieľových krajín
• podrobne popísať aktuálny stav procesov a posúdiť, či sú potrebné zmeny
• budete zodpovedať za vytvorenie a zlepšenie procesov účtovania majetku s
cieľom ich zefektívnenia
• v spolupráci s lokálnou krajinou sa budete podieľať na migrácii procesov do
centra
• Vašou úlohou bude tiež vytvoriť vzdelávacie materiály a školenia pre kolegov
• reportovať svoju prácu nadriadenému
• možnosť podieľať sa na medzinárodných projektoch a byť súčasťou implementácie nových procesov
• spoznáte prostredie, účtovné systémy a legislatívu v iných krajinách
• zúročíte svoje jazykové znalosti v komunikácii s kolegami v zahraničí
• budete sa podieľať na projektoch zameraných na implementácii systému
účtovania majetku do cieľových krajín
• podrobne popísať aktuálny stav procesov a posúdiť, či sú potrebné zmeny
• budete zodpovedať za vytvorenie a zlepšenie procesov účtovania majetku s
cieľom ich zefektívnenia
• v spolupráci s lokálnou krajinou sa budete podieľať na migrácii procesov do
centra
• Vašou úlohou bude tiež vytvoriť vzdelávacie materiály a školenia pre kolegov
• reportovať svoju prácu nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
Zároveň získate množstvo zaujímavých benefitov ako :
• podpora Vašich odborných zručnosti – kvalitný vzdelávací program
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém, či plne hradené stravné lístky
• sick days
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce (letný/zimný teambulding, športové akcie)
• podpora Vašich odborných zručnosti – kvalitný vzdelávací program
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém, či plne hradené stravné lístky
• sick days
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce (letný/zimný teambulding, športové akcie)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Staňte sa súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá spracovaním účtovníctva a poskytovaním služieb v oblasti nákupu pre svoje koncernové a dcérske spoločnosti. Viac informácii o spoločnosti Vám povieme už v prvom telefonickom kontakte. Preto neváhajte a pošlite nám Váš životopis.
Staňte sa súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá spracovaním účtovníctva a poskytovaním služieb v oblasti nákupu pre svoje koncernové a dcérske spoločnosti. Viac informácii o spoločnosti Vám povieme už v prvom telefonickom kontakte. Preto neváhajte a pošlite nám Váš životopis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické/IT/technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s tranzíciou a optimalizáciou procesov
• prax a znalosť účtovných procesov, účtovanie majetku je výhodou
• aktívne využívanie anglického jazyka je podmienkou
• ochota cestovať do cieľových krajín
• znalosť programu SAP je podmienkou
• nemecký/grécky/rumunský jazyk- výhodou
• prax a znalosť účtovných procesov, účtovanie majetku je výhodou
• aktívne využívanie anglického jazyka je podmienkou
• ochota cestovať do cieľových krajín
• znalosť programu SAP je podmienkou
• nemecký/grécky/rumunský jazyk- výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3551127
Megjelentetés dátuma: 30.11.2018
2018-11-30
Régió: Bratislava Pozíció: Controller, Hlavný účtovník, Konzultant, Procesný manažér, Účtovník Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1800€ btt