Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Dokážte, že práve VY ste ten najlepší Riaditeľ pobočky zákazníckeho centra
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400 btt
1400 btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Dokážete motivovať ľudí okolo seba aby dosahovali najlepšie výsledky? Potom neváhajte a začnite pracovať ako Riaditeľ pobočky, kde svoje schopnosti môžete naplno využívať.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte a zdokonalíte svoje organizačné zručnosti
• rozšírite si skúsenosti v oblasti people managementu
• svojimi kreatívnymi nápadmi môžete zefektívniť fungovanie prevádzky
• budete pôsobiť v príjemnom prostredí stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Čo bude Vašou úlohou ?
• strategicky riadiť pobočku zákazníckeho centra
• viesť a motivovať zamestnancov k zlepšovaniu výsledkov
• zvyšovať kvalitu služieb poskytovaných zákazníkom
• zodpovedať za výsledky a fungovanie prevádzky
• navrhovať zmeny za účelom dosahovania najlepších výsledkov
Dokážete motivovať ľudí okolo seba aby dosahovali najlepšie výsledky? Potom neváhajte a začnite pracovať ako Riaditeľ pobočky, kde svoje schopnosti môžete naplno využívať.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte a zdokonalíte svoje organizačné zručnosti
• rozšírite si skúsenosti v oblasti people managementu
• svojimi kreatívnymi nápadmi môžete zefektívniť fungovanie prevádzky
• budete pôsobiť v príjemnom prostredí stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Čo bude Vašou úlohou ?
• strategicky riadiť pobočku zákazníckeho centra
• viesť a motivovať zamestnancov k zlepšovaniu výsledkov
• zvyšovať kvalitu služieb poskytovaných zákazníkom
• zodpovedať za výsledky a fungovanie prevádzky
• navrhovať zmeny za účelom dosahovania najlepších výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám spoločnosť ponúka?
• zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
• podporu Vašich odborných zručnosti (širokú škálu interných a externých školení)
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce (rôzne firemné eventy či teambuldingy)
• dni dovolenky navyše, kedy potrebuje čas pre seba
• samozrejme zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
• podporu Vašich odborných zručnosti (širokú škálu interných a externých školení)
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce (rôzne firemné eventy či teambuldingy)
• dni dovolenky navyše, kedy potrebuje čas pre seba
• samozrejme zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu
Naším klientom je stabilná energetická medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku. Jej hlavnou úlohou je predaj a distribúcia elektrickej energie koncovým zákazníkom - domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva.
Naším klientom je stabilná energetická medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku. Jej hlavnou úlohou je predaj a distribúcia elektrickej energie koncovým zákazníkom - domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na tejto pozícii Vám nesmie chýbať:
• min. 3 ročné skúsenosti s vedením pobočky
• aktívna znalosť MS Office
• odolnosť voči stresu a výborné motivačné zručnosti
• min. 3 ročné skúsenosti s vedením pobočky
• aktívna znalosť MS Office
• odolnosť voči stresu a výborné motivačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3464605
Megjelentetés dátuma: 6.8.2018
2018-08-06
Régió: Bratislava Pozíció: Office manager, Prevádzkový manažér, Riaditeľ pobočky Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1400 btt