Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Staň sa Back office špecialista pre medzinárodne úspešnú spoločnosť!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1250 € btt
1250 € btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvoje skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Staň sa Back Office špecialistom pre kartový systém!
Prečo je pre Teba táto pozícia vhodná:
• zúročíš a zdokonalíš svoje jazykové zručnosti
• naučíš sa pracovať s internými programami spoločnosti
• pracovať budeš v medzinárodnom prostredí a komunikovať s klientmi z rôznych krajín
Ako Back Office špecialista budeš:
• zodpovedný za administráciu zákazníkov do systému tankovacích kariet
• spracovávať transakcie, zákaznícke údaje, pracovať so zmluvami, spravovať objednávkový systém a pripravovať podklady pre faktúry
• komunikovať so zákazníkmi telefonicky a emailom
• konzultovať so zákazníkom v konkrétnej krajine v súvislosti so zmenami a analýzami
• pracovať s internou databázou, aktualizovať údaje, pripravovať rôzne podklady
• aktivovať a deaktivovať zákaznícke karty
• zúročíš a zdokonalíš svoje jazykové zručnosti
• naučíš sa pracovať s internými programami spoločnosti
• pracovať budeš v medzinárodnom prostredí a komunikovať s klientmi z rôznych krajín
• zodpovedný za administráciu zákazníkov do systému tankovacích kariet
• spracovávať transakcie, zákaznícke údaje, pracovať so zmluvami, spravovať objednávkový systém a pripravovať podklady pre faktúry
• komunikovať so zákazníkmi telefonicky a emailom
• konzultovať so zákazníkom v konkrétnej krajine v súvislosti so zmenami a analýzami
• pracovať s internou databázou, aktualizovať údaje, pripravovať rôzne podklady
• aktivovať a deaktivovať zákaznícke karty
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
• Vaše pracovné nasadenie a individuálne výsledky sú ocenené ročnými odmenami
• Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu
• Možnosť rekreačného, kultúrneho a športového vyžitia sa prostredníctvom univerzálnych darčekových poukážok
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Možnosť využitia súkromného medicínskeho centra
• Spoločnosť myslí aj na Vašu budúcnosť prostredníctvom príspevku na doplnkové dôchodkové sporenie.
• Možnosť na zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Zľava na vybrane firemne produkty
• Priestor profesne rásť v rámci spoločnosti(horizontálne či vertikálne)
• Spoločné firemné eventy
• Vaše pracovné nasadenie a individuálne výsledky sú ocenené ročnými odmenami
• Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu
• Možnosť rekreačného, kultúrneho a športového vyžitia sa prostredníctvom univerzálnych darčekových poukážok
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Možnosť využitia súkromného medicínskeho centra
• Spoločnosť myslí aj na Vašu budúcnosť prostredníctvom príspevku na doplnkové dôchodkové sporenie.
• Možnosť na zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Zľava na vybrane firemne produkty
• Priestor profesne rásť v rámci spoločnosti(horizontálne či vertikálne)
• Spoločné firemné eventy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Spoločnosť je známa výrobou vysokokvalitných produktov v oblasti spracovania ropy, chémie, výroby umelých hmôt a materiálov, ako aj výstavbou a prevádzkovaním moderných čerpacích staníc.
Spoločnosť je známa výrobou vysokokvalitných produktov v oblasti spracovania ropy, chémie, výroby umelých hmôt a materiálov, ako aj výstavbou a prevádzkovaním moderných čerpacích staníc.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• prozákaznícky orientovaný
• výborné organizačné a komunikačné zručnosti
• odolný voči stresu
• angažovaný a ochotný priniesť výsledky
• tímovo orientovaný
• prozákaznícky orientovaný
• výborné organizačné a komunikačné zručnosti
• odolný voči stresu
• angažovaný a ochotný priniesť výsledky
• tímovo orientovaný
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3188117
Megjelentetés dátuma: 28.11.2018
2018-11-28
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Cég: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1250 € btt