Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/ka – back/front office
ATON Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Námestie baníkov 34, Rožňava
Námestie baníkov 34, Rožňava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac
700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za korešpondenciu spoločnosti /evidencia pošty, vedenie korešpondencie s úradmi, partnermi, klientmi, zamestnancami, skenovanie, kopírovanie a tlačenie dokumentov.../
• organizačné zabezpečenie chodu kancelárie /nákup spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb/
• zabezpečenie overovania a vybavovania jednotlivých potvrdení a dokumentov /výpisy z registrov, úradné dokumenty, prehliadky, certifikáty.../
• manažment pracovných ciest zamestnancov /cestovné doklady, ubytovanie, letenky, víza, očkovania.../
• spracovávanie dochádzky zamestnancov a príprava miezd
• manažment stretnutí/organizácia návštev
• vedenie záznamov z porád a stretnutí
• dennodenná komunikácia so zamestnancami / oddeleniami spoločnosti /náležité a včasné odovzdanie pokynov vedenia spoločnosti pre jednotlivých zamestnancov/
• správa interných databáz a výkazov
• príprava zmlúv, evidencií, výkazov, štatistík
• fakturácia, príprava účtovných dokladov
• zavádzanie a udržiavanie manažérskych systémov (kvalita, environment, bezpečnosť)
• zabezpečenie komunikácie so zahraničnými partnermi a odberateľmi /telefonicky, písomne, osobne/
• spolupodieľanie sa na príprave ponúk spoločnosti /marketing spoločnosti/
• asistencia pri nových projektoch spoločnosti
• sledovanie platnej legislatívy a noriem
• organizačné zabezpečenie chodu kancelárie /nákup spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb/
• zabezpečenie overovania a vybavovania jednotlivých potvrdení a dokumentov /výpisy z registrov, úradné dokumenty, prehliadky, certifikáty.../
• manažment pracovných ciest zamestnancov /cestovné doklady, ubytovanie, letenky, víza, očkovania.../
• spracovávanie dochádzky zamestnancov a príprava miezd
• manažment stretnutí/organizácia návštev
• vedenie záznamov z porád a stretnutí
• dennodenná komunikácia so zamestnancami / oddeleniami spoločnosti /náležité a včasné odovzdanie pokynov vedenia spoločnosti pre jednotlivých zamestnancov/
• správa interných databáz a výkazov
• príprava zmlúv, evidencií, výkazov, štatistík
• fakturácia, príprava účtovných dokladov
• zavádzanie a udržiavanie manažérskych systémov (kvalita, environment, bezpečnosť)
• zabezpečenie komunikácie so zahraničnými partnermi a odberateľmi /telefonicky, písomne, osobne/
• spolupodieľanie sa na príprave ponúk spoločnosti /marketing spoločnosti/
• asistencia pri nových projektoch spoločnosti
• sledovanie platnej legislatívy a noriem
Informácie o výberovom konaní
Podmienkou pre zaradenie do výberového konania je zaslanie životopisu v slovenskom ako aj v anglickom jazyku a zaslanie motivačného listu na danú pozíciu. Poprosíme, aby životopisy obsahovali aj fotografiu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatný a proaktívny prístup
• presnosť, precíznosť a štruktúrovaný prístup
• vysoká miera zodpovednosti
• dobrý time manažment a schopnosť plánovania
• kultúra prejavu tak v telefonickom ako i osobnom styku
• komunikačná zdatnosť s rôznymi cieľovými skupinami
• schopnosť práce pod stresom a vysoká miera flexibility
• schopnosť promptne riešiť vzniknuté situácie a hľadať konštruktívne riešenia
• presnosť, precíznosť a štruktúrovaný prístup
• vysoká miera zodpovednosti
• dobrý time manažment a schopnosť plánovania
• kultúra prejavu tak v telefonickom ako i osobnom styku
• komunikačná zdatnosť s rôznymi cieľovými skupinami
• schopnosť práce pod stresom a vysoká miera flexibility
• schopnosť promptne riešiť vzniknuté situácie a hľadať konštruktívne riešenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa na globálnom trhu etabluje ako firma špecializujúca sa na dodávanie najvýkonnejšej antikoróznej a tepelnej ochrany a rovnako sa zaoberá vykonávaním montážnych prác v priemysle .
ID: 2248706
Megjelentetés dátuma: 11.2.2020
2020-02-11
Régió: Rožňava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: ATON Slovakia s.r.o.
Alapbér (bruttó): 700 EUR/mesiac