Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa
ASUAN a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
ASAP / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
975 EUR/mesiacZáklad + fin. odmeny za produkciu a plnenie plánov + iné bonusy
975 EUR/mesiacZáklad + fin. odmeny za produkciu a plnenie plánov + iné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia, ktorú obsadzujeme je vhodná pre šikovnú kandidátku, ochotnú realizovať sa v oblasti administratívy a manažmentu obchodnej spoločnosti. Máte už niečo za sebou a hľadáte prácu, ktorá je zároveň výzvou aj príležitosťou?
Vašou úlohou bude:
- asistencia riaditeľovi spoločnosti
- zodpovednosť za administratívu vedenia spoločnosti, organizovanie a usporiadanie, resp. poriadok a systém
- administratíva zmlúv, príprava zmlúv v spolupráci s právnickou kanceláriou, ich kontrola a evidencia
- organizovanie pracovných porád, príprava podkladov na porady
- príprava podkladov na valné zhromaždenie (a.s.), príprava podkladov na predstavenstvo, evidencia základných listín
- prideľovanie úloh zamestnancom
- komunikácia v angličtine - vybavovanie telefonátov, e-mailov
- sekretariát - vybavovanie telefonátov, prijatá a odoslaná pošta, kontrola plnenia úloh zamestnancov.
Vašou úlohou bude:
- asistencia riaditeľovi spoločnosti
- zodpovednosť za administratívu vedenia spoločnosti, organizovanie a usporiadanie, resp. poriadok a systém
- administratíva zmlúv, príprava zmlúv v spolupráci s právnickou kanceláriou, ich kontrola a evidencia
- organizovanie pracovných porád, príprava podkladov na porady
- príprava podkladov na valné zhromaždenie (a.s.), príprava podkladov na predstavenstvo, evidencia základných listín
- prideľovanie úloh zamestnancom
- komunikácia v angličtine - vybavovanie telefonátov, e-mailov
- sekretariát - vybavovanie telefonátov, prijatá a odoslaná pošta, kontrola plnenia úloh zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Získajte výhody a bonusy:
- výborný a zohratý pracovný tím;
- priama podpora pri zvyšovaní odbornosti, zručností a manažérskych kompetencií;
- pracovné nástroje pre výkon práce sú samozrejmosťou, kvalitné pracovné prostredie;
- prepracovaný motivačný systém finančných aj nefinančných bonusov;
- príspevky na relax a dovolenku; 13. a 14. mzda vo forme odmien vo výške podľa plnenia hospodárskeho plánu spoločnosti a počtu odpracovaných mesiacov; nárok na príspevky počas aktuálnej situácie - info na pohovore;
- pravidelná valorizácia miezd;
- adaptačný proces, kvalifikácia a postupné preberanie postu;
- zázemie spoločnosti, ktorá si roky buduje svoje meno a dobré vzťahy s partnermi, vo svojej oblasti a regióne je dobre etablovaná.
- výborný a zohratý pracovný tím;
- priama podpora pri zvyšovaní odbornosti, zručností a manažérskych kompetencií;
- pracovné nástroje pre výkon práce sú samozrejmosťou, kvalitné pracovné prostredie;
- prepracovaný motivačný systém finančných aj nefinančných bonusov;
- príspevky na relax a dovolenku; 13. a 14. mzda vo forme odmien vo výške podľa plnenia hospodárskeho plánu spoločnosti a počtu odpracovaných mesiacov; nárok na príspevky počas aktuálnej situácie - info na pohovore;
- pravidelná valorizácia miezd;
- adaptačný proces, kvalifikácia a postupné preberanie postu;
- zázemie spoločnosti, ktorá si roky buduje svoje meno a dobré vzťahy s partnermi, vo svojej oblasti a regióne je dobre etablovaná.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme kandidátku, ktorá už v minulosti dosiahla výborne výsledky na podobnej pozícii a vie sa nimi preukázať. Má chuť a ochotu pracovať, dokáže okolo seba udržať veci v poriadku a organizovať čas aj úlohy. Môže počítať s podporou celého tímu počas adaptačného procesu aj neskôr. Určite sa na tejto pozícii nedá počítať s nudou a jednotvárnosťou.
Pokiaľ sme Vás oslovili touto pracovnou príležitosťou a máte vážny záujem byť zaradená do výberového konania, zašlite nám Vašu žiadosť spolu so životopisom a krátkym motivačným listom. Akceptujeme predovšetkým odpovede e-mailom. Odpovieme prednostne uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky špecifikované v inzeráte.
Ďakujeme za porozumenie.
UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti ASUAN a.s. so
spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Pokiaľ sme Vás oslovili touto pracovnou príležitosťou a máte vážny záujem byť zaradená do výberového konania, zašlite nám Vašu žiadosť spolu so životopisom a krátkym motivačným listom. Akceptujeme predovšetkým odpovede e-mailom. Odpovieme prednostne uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky špecifikované v inzeráte.
Ďakujeme za porozumenie.
UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti ASUAN a.s. so
spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ochota neustále zlepšovať svoje zručnosti a vedomosti;
- schopnosť tímovej spolupráce, ochota a záujem pomáhať;
- schopnosť riešiť problémy a predchádzať im;
- overiteľné REFERENCIE – PODMIENKOU;
- administratívne, ekonomické a PC zručnosti potrebné pre fungovanie obchodnej spoločnosti - PODMIENKOU;
- vzdelanie a skúsenosti v oblasti ekonomiky a manažmentu podniku, základy práva (obchodné, dane, pracovné právo a pod.);
- prehľad v oblasti stavebníctva veľkou VÝHODOU.
- schopnosť tímovej spolupráce, ochota a záujem pomáhať;
- schopnosť riešiť problémy a predchádzať im;
- overiteľné REFERENCIE – PODMIENKOU;
- administratívne, ekonomické a PC zručnosti potrebné pre fungovanie obchodnej spoločnosti - PODMIENKOU;
- vzdelanie a skúsenosti v oblasti ekonomiky a manažmentu podniku, základy práva (obchodné, dane, pracovné právo a pod.);
- prehľad v oblasti stavebníctva veľkou VÝHODOU.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť so zameraním na veľkoobchodný predaj.
Spoločnosť ASUAN a.s. zastupuje niekoľkých zahraničných výrobcov na Slovensku.
Hlavné zameranie spoločnosti na produkty: vodovody, kanalizácie, odvodňovacie systemy.
Spoločnosť ASUAN a.s. zastupuje niekoľkých zahraničných výrobcov na Slovensku.
Hlavné zameranie spoločnosti na produkty: vodovody, kanalizácie, odvodňovacie systemy.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4070715
Megjelentetés dátuma: 29.4.2021
2021-04-29
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: ASUAN a.s.
Alapbér (bruttó): 975 EUR/mesiac