Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Financial & HR Department Manager
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 3 500 EUR/mesiac
2 500 - 3 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Strategické finančné plánovanie so zameraním na zabezpečenie finančnej stability spoločnosti a analýza výsledkov hospodárenia,
- Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci spoločnosti, riadenie kontrolných finančných mechanizmov,
- Príprava management reportingu, vyhodnocovanie výsledku hospodárenia pre vedenie spoločnosti na pravidelnej, mesačnej báze,
- Príprava a vyhodnocovanie dodávateľských tendrov,
- Zabezpečovanie financovania spoločnosti prostredníctvom bankových produktov, komunikácia s bankami,
- Analýzy vývojových trendov a predpokladaných dosiahnutých výsledkov organizácie,
- Reprezentácia organizácie na rokovaniach, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy,
- Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti,
- Posudzovanie investičných zámerov, kontrola nákladovosti firmy, peňažných tokov, správnosti a včasného uhrádzania platieb,
- Riadenie činnosti finančného úseku spoločnosti, riadenie chodu back-office, fakturácie,
- Vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním,
- Zastrešovanie mzdovej agendy, vrátane prípravy podkladov na mesačné mzdy, prípravy výstupných a vstupných dokumentov súvisiacich s prijímaním zamestnancov,
- Sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov.
- Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci spoločnosti, riadenie kontrolných finančných mechanizmov,
- Príprava management reportingu, vyhodnocovanie výsledku hospodárenia pre vedenie spoločnosti na pravidelnej, mesačnej báze,
- Príprava a vyhodnocovanie dodávateľských tendrov,
- Zabezpečovanie financovania spoločnosti prostredníctvom bankových produktov, komunikácia s bankami,
- Analýzy vývojových trendov a predpokladaných dosiahnutých výsledkov organizácie,
- Reprezentácia organizácie na rokovaniach, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy,
- Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti,
- Posudzovanie investičných zámerov, kontrola nákladovosti firmy, peňažných tokov, správnosti a včasného uhrádzania platieb,
- Riadenie činnosti finančného úseku spoločnosti, riadenie chodu back-office, fakturácie,
- Vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním,
- Zastrešovanie mzdovej agendy, vrátane prípravy podkladov na mesačné mzdy, prípravy výstupných a vstupných dokumentov súvisiacich s prijímaním zamestnancov,
- Sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zľava na produkty spoločnosti ako najmä luxusné dovolenky a letenky do celého sveta,
- Prostredie menšej spoločnosti s príjemnou rodinnou atmosférou,
- Flexibilná pracovná doba,
- Prostredie menšej spoločnosti s príjemnou rodinnou atmosférou,
- Flexibilná pracovná doba,
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Cestovné kancelárie
Jedna z TOP pôvodných slovenských cestovných kancelárií.
Jedna z TOP pôvodných slovenských cestovných kancelárií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, financie, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 5 rokov skúseností na manažérskej pozícií v oblasti financií alebo účtovníctva,
- Skúsenosť s riadením financií v malej alebo stredne veľkej spoločnosti (1-50mil.€/rok),
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- Schopnosť prinášať vlastné myšlienky a nápady pre zlepšenie fungovania spoločnosti,
- Trpezlivosť a asertívny prístup,
- Samostatnosť.
- Skúsenosť s riadením financií v malej alebo stredne veľkej spoločnosti (1-50mil.€/rok),
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- Schopnosť prinášať vlastné myšlienky a nápady pre zlepšenie fungovania spoločnosti,
- Trpezlivosť a asertívny prístup,
- Samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3883271
Megjelentetés dátuma: 2.3.2020
2020-03-02
Régió: Bratislava Pozíció: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Personálny riaditeľ, Výkonný riaditeľ Cég: AspenStaff s.r.o.
Alapbér (bruttó): 2 500 EUR/mesiac