Executive Assistant to GM

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1500-1800,- €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude komplexná zodpovednosť za chod kancelárie riaditeľa spoločnosti, koordinovanie jeho dennodenných aktivít a zodpovednosť za naväzujúce úlohy a činnosti,
- Plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád generálneho riaditeľa,
- Príprava interných smerníc a delegovanie úloh pre manažment,
- Koordinácia jednotlivých zadaných projektov v spolupráci s riaditeľom a ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- Organizácia zahraničných pracovných ciest najmä pre riaditeľa a časti manažmentu,
- Riešenie bežnej korešpondencie (evidencia dokumentov, triedenie záznamov),
- Organizácia pracovných návštev klientov a hostí spoločnosti,
- Príprava podkladov a prezentácií,
- Zabezpečenie tlmočníckych služieb resp. samotný preklad dokumentov,
- Zodpovednosť za meteriálovo-technické zabezpečenie administratívnych priestorov spoločnosti,
- Organizácia firemných aktivít, teambuildingov, reprezentačných večierkov a pod.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 13. plat,
- Mesačné výkonnostné odmeny,
- Príspevok na stravovanie nad zákonný rámec,
- Príspevky na podporu zdravia,
- Firemné a športové akcie,
- Možnosť čerpania nadčasov ako náhradné voľno.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Medzinárodná spoločnosť dlhodobo pôsobiaca na slovenskom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Reprezentatívne vystupovanie, profesionálny prístup
- Skúsenosť s prácou na obdobnej pozícií v prostredí medzinárodnej spoločnosti minimálne 3 až 5 rokov,
- Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni,
- Znalosť nemeckého jazyka veľkou výhodou,
- Výborné prezentačné a komunikačné zručnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne, zodpovedný prístup k plneniu zadaných úloh,
- Výborný time-management a organizačné zručnosti,
- Schopnosť zvládať stresové situácie, riešiť ad-hoc problémy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3619462  Megjelentetés dátuma: 12.3.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1500-1800,- €