Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Expert správy a manažmentu pohľadávok
ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača.
1 700 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Využi svoje skúsenosti a spravuj pohľadávky u lídra v oblasti operatívneho leasingu. Chop sa šance, pošli nám svoj životopis a pracuj v medzinárodnom prostredí.
- vytvorenie systému a procesu správy pohľadávok
- spolupráca s obchodným, právnym a finančným oddelením, s oddelením ukončovania zmlúv (EOC), aj s účtovným oddelením na tvorbe zápočtov
- taktiež spoluprácas externým právnikom a ďalšími spolupracujúcimi partnermi zapojenými do procesu vymáhania pohľadávok
- príprava a komunikácia štandardizovaných zmluvných dokumentov – výpovede, splátkové kalendáre alebo individuálne platobné podmienky
- reporting a opäť reporting, bez toho to nepôjde
- analýza stavu pohľadávkového portfólia a iniciácia potrebných aktivít
- budeš spolupracovať pri tvorbe účtovných a daňových opravných položiek
- neoddeliteľnou súčasťou tvojej práce bude aj príprava podkladov na odpis pohľadávok
- v prípade potreby komunikácia s klientmi-dlžníkmi
- potrebná je dokonalá organizácia a príprava podkladov pre pohľadávkovú komisiu
- nesmie chýbať príprava podkladov pre externý reporting do registra dlžníkov
- nastavenie kľúčových KPIs
- vytvorenie systému a procesu správy pohľadávok
- spolupráca s obchodným, právnym a finančným oddelením, s oddelením ukončovania zmlúv (EOC), aj s účtovným oddelením na tvorbe zápočtov
- taktiež spoluprácas externým právnikom a ďalšími spolupracujúcimi partnermi zapojenými do procesu vymáhania pohľadávok
- príprava a komunikácia štandardizovaných zmluvných dokumentov – výpovede, splátkové kalendáre alebo individuálne platobné podmienky
- reporting a opäť reporting, bez toho to nepôjde
- analýza stavu pohľadávkového portfólia a iniciácia potrebných aktivít
- budeš spolupracovať pri tvorbe účtovných a daňových opravných položiek
- neoddeliteľnou súčasťou tvojej práce bude aj príprava podkladov na odpis pohľadávok
- v prípade potreby komunikácia s klientmi-dlžníkmi
- potrebná je dokonalá organizácia a príprava podkladov pre pohľadávkovú komisiu
- nesmie chýbať príprava podkladov pre externý reporting do registra dlžníkov
- nastavenie kľúčových KPIs
Zamestnanecké výhody, benefity
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 5,00 € za každý odpracovaný deň,
• Rozšírený pitný režim, káva /čaj/sirupy zadarmo v kuchynkách,
• Fruit days – ovocie v kuchynkách,
• Multisport Karta,
• Home office,
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka,
• 4 sick days ročne
• Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• Možnosť zvýhodneného odkupu auta,
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera,
• Školenia a tréningy,
• Bonusová dovolenka podľa počtu odpracovaných rokov, až do 5 dní nad rámec zákona,
a mnoho iného...
• Rozšírený pitný režim, káva /čaj/sirupy zadarmo v kuchynkách,
• Fruit days – ovocie v kuchynkách,
• Multisport Karta,
• Home office,
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka,
• 4 sick days ročne
• Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• Možnosť zvýhodneného odkupu auta,
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera,
• Školenia a tréningy,
• Bonusová dovolenka podľa počtu odpracovaných rokov, až do 5 dní nad rámec zákona,
a mnoho iného...
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zasielanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom a v anglickom jazyku. Do predmetu správy uveďte, prosím, názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.
Do životopisu vložte nasledovný text:
" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.
Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Do životopisu vložte nasledovný text:
" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.
Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 5-ročná prax v odbore
• výborná užívateľská znalosť MS Office, predovšetkým Excel je pre teba hračkou
• vedieť pracovať s dátami, analyticky ti to páli a dokážeš formulovať výstupy
• výborné komunikačné a organizačné schopnosti, asertivita je must
• komunikatívna angličtinu tak, aby si sa dohovoril s korporátnymi kolegami
• výhodou je znalosť účtovných/daňových i právnych špecifík spojených s vymáhaním pohľadávok
• výborná užívateľská znalosť MS Office, predovšetkým Excel je pre teba hračkou
• vedieť pracovať s dátami, analyticky ti to páli a dokážeš formulovať výstupy
• výborné komunikačné a organizačné schopnosti, asertivita je must
• komunikatívna angličtinu tak, aby si sa dohovoril s korporátnymi kolegami
• výhodou je znalosť účtovných/daňových i právnych špecifík spojených s vymáhaním pohľadávok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 10.000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 10.000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4340057
Megjelentetés dátuma: 5.8.2022
2022-08-05
Régió: Bratislava Pozíció: Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Cég: ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac