Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Team leader pre oblasť miezd a personálnej administratívy
ARIOS - human resources s. r. o.
Miesto práce
Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
VAŠA POZÍCIA:
· táto pozícia ponúka skvelú možnosť pre lídra, ktorý chce aktívne pôsobiť na projekte transféru aktívít v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy od slovenského klienta do Centra zdieľaných služieb (SSC) v Tychy (POL). Súčasťou práce je zabezpečiť fungovanie týchto aktivít pre zamestnancov na Slovensku.
· budete riadiť malý tím referentov Miezd a Personálnej administratívy zodpovedný za poskytovanie služieb presne a načas pre slovenskú spoločnosť s viac ako 4000 zamestnancami. Súčasťou práce je aj vykonávanie mzdových auditov.
· budete pracovať v prostredí transverzálnych vzťahov s rôznymi partnermi – zamestnanci, nadriadení, pracovníci HR; budete udržiavať mzdové údaje v inf.systéme, aktualizovať ich, zadávať a kalkulovať s dôrazom na ich dôvernosť.
· budete zodpovedný za dosiahnutie alebo prekročenie stanovenej úrovne služieb (SLA) a indikátorov (KPI), riadiť proces zlepšovania a implementácie procesných zmien v súlade so slovenskou legislatívou a procedúrami na strane klienta.
· Vašou úlohou bude riadenie tímu, vrátane účasti na nábore, školeniach a kariérneho rozvoja; budete mať zodpovednosť za definovanie tímových priorít, za zabezpečenie súladu s existujúcou politikou a procedúrami, s cieľom dosiahnuť alebo prekročiť ročné výkonnostné ciele; a zároveň vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
· budete zodpovedný za budovanie a udržiavanie vzťahov s kľúčovými zainteresovanými stranami vo Vašej oblasti a riadiť proces štandardizácie; viesť pravidelné kontrolné stretnutia s cieľom zosúladiť priority a aplikovať najlepšie známe procesy.
· budete súčasťou tímu vedúcich pracovníkov zaradený priamo pod Vedúcim prevádzky SSC.
POŽIADAVKY:
· štúdium v oblasti Riadenia ľudských zdrojov alebo primerané skúsenosti (minimálne 3 roky v oblasti spracovania miezd)
· výborná znalosť legislatívy a smerníc v oblasti sociálneho poistenia a spracovania miezd
· slovenský jazyk slovom aj písmom, anglický jazyk na úrovni B2, poľský jazyk výhodou
· silná orientácia na čísla, analytické myslenie, orientácia na výsledky
·schopnosť pracovať samostatne v náročnom a meniacom sa prostredí
·schopnosť pracovať z rôznymi informačnými systémami (vrátane SAP) je výhodou
·schopnosť definovať priority pre svoj tím
· táto pozícia ponúka skvelú možnosť pre lídra, ktorý chce aktívne pôsobiť na projekte transféru aktívít v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy od slovenského klienta do Centra zdieľaných služieb (SSC) v Tychy (POL). Súčasťou práce je zabezpečiť fungovanie týchto aktivít pre zamestnancov na Slovensku.
· budete riadiť malý tím referentov Miezd a Personálnej administratívy zodpovedný za poskytovanie služieb presne a načas pre slovenskú spoločnosť s viac ako 4000 zamestnancami. Súčasťou práce je aj vykonávanie mzdových auditov.
· budete pracovať v prostredí transverzálnych vzťahov s rôznymi partnermi – zamestnanci, nadriadení, pracovníci HR; budete udržiavať mzdové údaje v inf.systéme, aktualizovať ich, zadávať a kalkulovať s dôrazom na ich dôvernosť.
· budete zodpovedný za dosiahnutie alebo prekročenie stanovenej úrovne služieb (SLA) a indikátorov (KPI), riadiť proces zlepšovania a implementácie procesných zmien v súlade so slovenskou legislatívou a procedúrami na strane klienta.
· Vašou úlohou bude riadenie tímu, vrátane účasti na nábore, školeniach a kariérneho rozvoja; budete mať zodpovednosť za definovanie tímových priorít, za zabezpečenie súladu s existujúcou politikou a procedúrami, s cieľom dosiahnuť alebo prekročiť ročné výkonnostné ciele; a zároveň vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
· budete zodpovedný za budovanie a udržiavanie vzťahov s kľúčovými zainteresovanými stranami vo Vašej oblasti a riadiť proces štandardizácie; viesť pravidelné kontrolné stretnutia s cieľom zosúladiť priority a aplikovať najlepšie známe procesy.
· budete súčasťou tímu vedúcich pracovníkov zaradený priamo pod Vedúcim prevádzky SSC.
POŽIADAVKY:
· štúdium v oblasti Riadenia ľudských zdrojov alebo primerané skúsenosti (minimálne 3 roky v oblasti spracovania miezd)
· výborná znalosť legislatívy a smerníc v oblasti sociálneho poistenia a spracovania miezd
· slovenský jazyk slovom aj písmom, anglický jazyk na úrovni B2, poľský jazyk výhodou
· silná orientácia na čísla, analytické myslenie, orientácia na výsledky
·schopnosť pracovať samostatne v náročnom a meniacom sa prostredí
·schopnosť pracovať z rôznymi informačnými systémami (vrátane SAP) je výhodou
·schopnosť definovať priority pre svoj tím
Zamestnanecké výhody, benefity
PONÚKAME VÁM:
· príležitosť pre profesionálny rozvoj v medzinárodnom prostredí druhého najväčšieho výrobcu automobilov v Európe,
· účasť na procese transféru mzdových služieb, príležitosť viesť tím na medzinárodnom projekte v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy,
· atraktívnu mzdu a balík benefitov (vrátane zaujímavých zliav na produkty Opel / Vauxhall pre Vás a členov Vašej rodiny)
·príjemné a komfortné pracovné prostredie, v ktorom oceníme Vaše nasadenie.
Možnosť práce z domu 6 dní v mesiaci
· príležitosť pre profesionálny rozvoj v medzinárodnom prostredí druhého najväčšieho výrobcu automobilov v Európe,
· účasť na procese transféru mzdových služieb, príležitosť viesť tím na medzinárodnom projekte v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy,
· atraktívnu mzdu a balík benefitov (vrátane zaujímavých zliav na produkty Opel / Vauxhall pre Vás a členov Vašej rodiny)
·príjemné a komfortné pracovné prostredie, v ktorom oceníme Vaše nasadenie.
Možnosť práce z domu 6 dní v mesiaci
Informácie o výberovom konaní
CV prosím posielajte na adresu:
[email protected]
[email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Popredný svetový výrobca automobilov
Popredný svetový výrobca automobilov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Poľský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, cieľová orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Arios - personálna agentúra poskytujúca komplexné služby a poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov. Náš tím skúsených špecialistov zastrešuje profesionálne výberové procesy tak na priame výrobné pozície ako aj pre oblasť stredného a vyššieho manažmentu a špecialistov z rôznych oblastí. Sme držiteľmi Licencie na sprostredkovanie zamestnania za úhradu a Licencie na činnosť agentúry dočasného zamestnávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3867119
Megjelentetés dátuma: 10.2.2020
2020-02-10
Régió: Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozíció: Personálny manažér Cég: ARIOS - human resources s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 350 EUR/mesiac