Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Key Account Manager / Obchodný manažér
APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac
Od 1 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
POŽADOVANÁ PRAX je minimálne 2 až 3 roky v oblasti ENERGETIKY - OBCHOD !
• Reprezentuje spoločnosť a udržuje pravidelné kontakty s kľúčovými zákazníkmi
• Prieskum trhu a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí pre komodity
• Vedenie obchodných rokovaní a účasť vo výberových konaniach
• Riadenie zmluvného vzťahu, administrácia zmlúv, pohľadávok a reklamácií
• Zabezpečenie podpory predaja a marketingu
• Vytvára a rozvíja efektívny predajný a marketingový prístup.
• Reporting vedeniu a priamemu nadriadenému
• Formuluje a implementuje strategické predajné plány pre preniknutie na nový trh aj na zlepšenie pozície na existujúcom trhu.
• Zodpovedá za prezentáciu a predaj produktov spoločnosti na pridelenom území alebo u skupiny klientov s využitím znalosti predávaných produktov.
• Pravidelne sleduje trh, potenciálnych zákazníkov, vývojové trendy a odbytové príležitosti.
• Môže uskutočňovať prieskumy a vyhodnocovať sťažnosti či podnety zo strany zákazníkov.
• Uskutočňuje analýzy, podáva pravidelné správy o priebehu a výsledkoch plnenia predajných plánov a pripravuje odporúčania.
• Rozhoduje o zmenách cien, vedie jednania o dodacích, platobných a iných podmienkach v rámci limitov daných podnikových plánov.
• Podáva pravidelné správy o priebehu a výsledkoch práce, uskutočňuje analýzy a formuluje odporúčania.
• Nadväzuje a udržuje kontakty s dôležitými a náročnejšími klientmi. Pravidelne a včas ich informuje o výrobkoch a službách.
• Zabezpečuje profesionálne uvedenie nových služieb
• Môže pripravovať cenové ponuky a predajné zmluvy
• Udržuje si dobrý prehľad o situácii na trhu, o konkurencii a vývojových trendoch.
• Reprezentuje spoločnosť a udržuje pravidelné kontakty s kľúčovými zákazníkmi
• Prieskum trhu a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí pre komodity
• Vedenie obchodných rokovaní a účasť vo výberových konaniach
• Riadenie zmluvného vzťahu, administrácia zmlúv, pohľadávok a reklamácií
• Zabezpečenie podpory predaja a marketingu
• Vytvára a rozvíja efektívny predajný a marketingový prístup.
• Reporting vedeniu a priamemu nadriadenému
• Formuluje a implementuje strategické predajné plány pre preniknutie na nový trh aj na zlepšenie pozície na existujúcom trhu.
• Zodpovedá za prezentáciu a predaj produktov spoločnosti na pridelenom území alebo u skupiny klientov s využitím znalosti predávaných produktov.
• Pravidelne sleduje trh, potenciálnych zákazníkov, vývojové trendy a odbytové príležitosti.
• Môže uskutočňovať prieskumy a vyhodnocovať sťažnosti či podnety zo strany zákazníkov.
• Uskutočňuje analýzy, podáva pravidelné správy o priebehu a výsledkoch plnenia predajných plánov a pripravuje odporúčania.
• Rozhoduje o zmenách cien, vedie jednania o dodacích, platobných a iných podmienkach v rámci limitov daných podnikových plánov.
• Podáva pravidelné správy o priebehu a výsledkoch práce, uskutočňuje analýzy a formuluje odporúčania.
• Nadväzuje a udržuje kontakty s dôležitými a náročnejšími klientmi. Pravidelne a včas ich informuje o výrobkoch a službách.
• Zabezpečuje profesionálne uvedenie nových služieb
• Môže pripravovať cenové ponuky a predajné zmluvy
• Udržuje si dobrý prehľad o situácii na trhu, o konkurencii a vývojových trendoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Medzinárodné a dynamické pracovné prostredie
• Profesionálny rast a rozvoj
• Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie - 3 pilier
• Služobné auto
• Iné benefity
• Profesionálny rast a rozvoj
• Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie - 3 pilier
• Služobné auto
• Iné benefity
Informácie o výberovom konaní
Práca sa vykonáva aj na báze "home officu".
Dátum nástupu je ihneď alebo dohodou.
NUTNÁ PRAX je minimálne 2 až 3 roky v oblasti PLYNU a ENERGETIKY - OBCHOD !
Dátum nástupu je ihneď alebo dohodou.
NUTNÁ PRAX je minimálne 2 až 3 roky v oblasti PLYNU a ENERGETIKY - OBCHOD !
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Náš klient patrí k popredným slovenským energetickým skupinám. Investuje do rôznych oblastí energetického priemyslu, od výroby a distribúcie až po dodávku. Taktiež je jeden z mála energetických skupín, ktoré rozsiahlo investujú do výrobných kapacít a inovácií. Vďaka silnému finančnému zázemiu sú vyhľadávaným a stabilným investičným partnerom pri výstavbe energetických projektov.
Náš klient patrí k popredným slovenským energetickým skupinám. Investuje do rôznych oblastí energetického priemyslu, od výroby a distribúcie až po dodávku. Taktiež je jeden z mála energetických skupín, ktoré rozsiahlo investujú do výrobných kapacít a inovácií. Vďaka silnému finančnému zázemiu sú vyhľadávaným a stabilným investičným partnerom pri výstavbe energetických projektov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
energetika, obchod
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zmysel pre detail, precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť
Silné vyjednávacie schopnosti
Proaktívny a iniciatívny prístup k práci a k zákazníkom
Flexibilita a samostatnosť
Schopný pracovať a myslieť samostatne
Silné vyjednávacie schopnosti
Proaktívny a iniciatívny prístup k práci a k zákazníkom
Flexibilita a samostatnosť
Schopný pracovať a myslieť samostatne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3808320
Megjelentetés dátuma: 13.1.2020
2020-01-13
Régió: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozíció: Key account manager Cég: APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac