Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Všeobecný účtovník / účtovník tovarových faktúr
APPEL COUNSELLING, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 € - 1 100 €
1 000 € - 1 100 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Účtovanie účtovných dokladov a súvisiaca administratíva,
- reporting,
- všetky účtovné súvisiace činnosti,
- mesačné inventarizácie súvahových účtov,
- spolupráca pri mesačných / ročných uzávierkových činnostiach,
- účtovanie interných dokladov schválených v súlade s internými predpismi,
- spolupráca s audítormi,
- riešenie každodenných účtovných problémov v spolupráci s maďarskou kanceláriou,
- zlepšovanie účtovných postupov v spolupráci s maďarskou kanceláriou,
- zastupovanie hlavnej účtovníčky v prípade jej neprítomnosti,
- kontrola zmlúv / projektov v súlade so zákonnými a daňovými požiadavkami,
- príprava podkladov pre konsolidáciu skupiny,
- príprava podkladov pre interný reporting,
- zabezpečiť plynulé spracovanie tovarových faktúr v programe SAP,
- komunikácia s dodávateľmi a ČS pri riešení rozdielov a nezrovnalostí vo faktúrach,
- komunikácia s Editelom pri zadávaní nového dodávateľ,
- podpora pre finančné oddelenie.
- reporting,
- všetky účtovné súvisiace činnosti,
- mesačné inventarizácie súvahových účtov,
- spolupráca pri mesačných / ročných uzávierkových činnostiach,
- účtovanie interných dokladov schválených v súlade s internými predpismi,
- spolupráca s audítormi,
- riešenie každodenných účtovných problémov v spolupráci s maďarskou kanceláriou,
- zlepšovanie účtovných postupov v spolupráci s maďarskou kanceláriou,
- zastupovanie hlavnej účtovníčky v prípade jej neprítomnosti,
- kontrola zmlúv / projektov v súlade so zákonnými a daňovými požiadavkami,
- príprava podkladov pre konsolidáciu skupiny,
- príprava podkladov pre interný reporting,
- zabezpečiť plynulé spracovanie tovarových faktúr v programe SAP,
- komunikácia s dodávateľmi a ČS pri riešení rozdielov a nezrovnalostí vo faktúrach,
- komunikácia s Editelom pri zadávaní nového dodávateľ,
- podpora pre finančné oddelenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kompletné zaučenie a možnosť získavania a rozvíjania svojich skúsenosti v programe SAP,
- možnosť zdokonaľovať sa v anglickom jazyku,
- možnosť pracovať v stabilnej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti,
- odmeny 2x ročne,
- stravné lístky,
- električenka.
- možnosť zdokonaľovať sa v anglickom jazyku,
- možnosť pracovať v stabilnej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti,
- odmeny 2x ročne,
- stravné lístky,
- električenka.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Spoločnosť je jednou z popredných svetových ropných a plynárenských spoločností. Jej hlavné aktivity spočívajú v prieskume a ťažbe ropy a plynu, vo výrobe, predaji a marketingu petrochemických produktov.
Spoločnosť je jednou z popredných svetových ropných a plynárenských spoločností. Jej hlavné aktivity spočívajú v prieskume a ťažbe ropy a plynu, vo výrobe, predaji a marketingu petrochemických produktov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- prax v odbore aspoň 3 roky (aspoň základy, samozrejme prebehne kompletné zaučenie),
- znalosť dane z príjmov PO, dane z pridanej hodnoty,
- prehľad o ostatných nepriamych daniach,
- znalosť slovenských účtovných štandardov,
- znalosť SAP, prípadne US GAAP výhodou,
- dobrá znalosť MS Word, Outlook, Excel,
- anglický jazyk - min. intermediate úroveň ( pre telefonickú a mailovú komunikáciu ),
- maďarský jazyk - výhoda,
- tímové zručnosti, pozitívny prístup k práci.
- prax v odbore aspoň 3 roky (aspoň základy, samozrejme prebehne kompletné zaučenie),
- znalosť dane z príjmov PO, dane z pridanej hodnoty,
- prehľad o ostatných nepriamych daniach,
- znalosť slovenských účtovných štandardov,
- znalosť SAP, prípadne US GAAP výhodou,
- dobrá znalosť MS Word, Outlook, Excel,
- anglický jazyk - min. intermediate úroveň ( pre telefonickú a mailovú komunikáciu ),
- maďarský jazyk - výhoda,
- tímové zručnosti, pozitívny prístup k práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3443856
Megjelentetés dátuma: 9.7.2018
2018-07-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Cég: APPEL COUNSELLING, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 000 € - 1 100 €