Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Assistant zodpovedný za nákup / Nákupca
ANV, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR + motivujúca zložka, ktorú dostanete za naplnenie cieľov
1000 EUR + motivujúca zložka, ktorú dostanete za naplnenie cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu hľadáme človeka, ktorý prevezme zodpovednosť za nákup a zabezpečí tak bezchybný chod projektov. Stane sa súčasťou back-office tímu a bude úzko spolupracovať s office asistentkou predovšetkým v oblasti administratívy a fakturácie. Zároveň budet denno-denne v kontakte s technickým tímom, pre ktorý bude zabezpečovať nákup materiálu potrebný na vývoj produktov pre klienta.
Môžete to byť Vy, ak :
- jednáte prívetivo, no asertívne
- dokážete profesionálne komunikovať aj s náročnými dodávateľmi a klientmi
- máte obchodné myslenie a viete vyjednávať
- vidíte skôr príležitosti než prekážky, nenecháte sa odradiť a namiesto toho hľadáte nové riešenia
- bezchybne zvládate aj administratívnu prácu, evidenciu a kontrolu dát/ materiálu
- viete pracovať v Exceli (je výhodou, nie podmienkou)
- chcete sa učiť nové veci a porozumieť novým technológiám
- pracujete efektívne s veľkým množstvom informácií a viete správne určovať ich priority
- viete si samostatne riadiť svoju prácu a nečakáte kým Vám niekto zadá úlohu
- radšej úlohy riešite efektívne a rýchlo, než dlho
Nákup a podpora projektov – asi 80% činnosti
- evidencia objednávok do objednávkového systému
- zabezpečenie procesu nákupu tovaru a materiálu od plánovania po realizáciu
- zodpovednosť za znižovanie nákladov v oblasti nákupu
- vyhľadávanie kvalitných dodávateľov, vyjednávanie obchodných podmienok
- preberanie a kontrola tovaru, následná evidencia do systému
-evidencia projektových rozpočtov
- rokovanie s dodávateľmi, riešenie reklamácií
Administratívna práca – asi 20% činnosti
- generovanie dodacích listov a faktúr v systéme Pohoda
- evidencia dochádzky a stravných lístkov
- preberanie pošty, komunikácia s kuriérmi a preberanie balíkov
Môžete to byť Vy, ak :
- jednáte prívetivo, no asertívne
- dokážete profesionálne komunikovať aj s náročnými dodávateľmi a klientmi
- máte obchodné myslenie a viete vyjednávať
- vidíte skôr príležitosti než prekážky, nenecháte sa odradiť a namiesto toho hľadáte nové riešenia
- bezchybne zvládate aj administratívnu prácu, evidenciu a kontrolu dát/ materiálu
- viete pracovať v Exceli (je výhodou, nie podmienkou)
- chcete sa učiť nové veci a porozumieť novým technológiám
- pracujete efektívne s veľkým množstvom informácií a viete správne určovať ich priority
- viete si samostatne riadiť svoju prácu a nečakáte kým Vám niekto zadá úlohu
- radšej úlohy riešite efektívne a rýchlo, než dlho
Nákup a podpora projektov – asi 80% činnosti
- evidencia objednávok do objednávkového systému
- zabezpečenie procesu nákupu tovaru a materiálu od plánovania po realizáciu
- zodpovednosť za znižovanie nákladov v oblasti nákupu
- vyhľadávanie kvalitných dodávateľov, vyjednávanie obchodných podmienok
- preberanie a kontrola tovaru, následná evidencia do systému
-evidencia projektových rozpočtov
- rokovanie s dodávateľmi, riešenie reklamácií
Administratívna práca – asi 20% činnosti
- generovanie dodacích listov a faktúr v systéme Pohoda
- evidencia dochádzky a stravných lístkov
- preberanie pošty, komunikácia s kuriérmi a preberanie balíkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo za to získate:
- naviac ku fixnej mzde transparentné ohodnotenie podľa Vášho výkonu (koľko sa Vám podarí na nákupe ušetriť)
- zázemie rastúcej firmy v perspektívnej oblasti technológií
- prostredie s neformálnou firemnou kultúrou postavenou na férovosti, pro-klientskom prístupe a inovatívnom myslení
- každý deň ovocie v kancelárii
- budete sa s nami zúčastňovať teambuildingov a iných tímových akcií
- plaváreň a fitness centrum priamo v budove
- naviac ku fixnej mzde transparentné ohodnotenie podľa Vášho výkonu (koľko sa Vám podarí na nákupe ušetriť)
- zázemie rastúcej firmy v perspektívnej oblasti technológií
- prostredie s neformálnou firemnou kultúrou postavenou na férovosti, pro-klientskom prístupe a inovatívnom myslení
- každý deň ovocie v kancelárii
- budete sa s nami zúčastňovať teambuildingov a iných tímových akcií
- plaváreň a fitness centrum priamo v budove
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tvoríme moderné meracie a testovacie systémy pre elektroniku. Aj vďaka nám sa k spotrebiteľom dostávajú funkčné produkty - a tým má naša práca aj hlbší zmysel. Sme menšia ale úspešná technologická firma, kde nám záleží na každom kolegovi.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3464632
Megjelentetés dátuma: 6.8.2018
2018-08-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Office manager, Vedúci nákupu Cég: ANV, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 EUR + motivujúca zložka, ktorú dostanete za naplnenie cieľov