Office Asistentka/Recepčná

Anodius, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.Využitie benefitov spoločnosti - športové, účasť na teambuildingoch atď.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

U nás Ťa čaká:

• kompletné zabezpečenie chodu recepcie (napr. uvítanie hostí, zápis došlej pošty, triedenie, vyzdvihovanie zásielok + zasielanie pošty)
• objednávanie kancelárskych potrieb, monitorovanie stavu zásob, zabezpečenie starostlivosti o priestory spoločnosti,
• komunikácia s dodávateľmi
• príprava podkladov pre účtovníctvo
• plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy
• spolupráca pri organizovaní firemných podujatí

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Ti prácu:

• v úplne nových inovatívnych priestoroch spoločnosti Anodius
• mnoho skúseností v oblasti administratívy
• skvelý kolektív mladých a dynamických ľudí
• flexibilný pracovný čas
• počítame s Tebou aj na našich teambuildingoch

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, prosím pošlite nám CV aj s fotografiou a priložte Motivačný list.

Budeme sa ozývať len uchádzačom, ktorí splnia všetky podmienky - CV s fotografiou a Motivačný list.
Tešíme sa na Teba.
Team Anodius

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Si náš človek ak máš:

• počítačové zručnosti (MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
• priateľské a profesionálne vystupovanie
• trpezlivosť a cit pre detail
• komunikatívnosť
• flexibilitu a schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
• angličtinu aspoň na úrovni B2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme IT konzultačná spoločnosť poskytujúca komplexné CX, CRM podnikové riešenia využívajúc SAP a Salesforce platformy.

Náš firemný slogan, Experience Matters (Zážitok rozhoduje), plne odráža našu filozofiu a politiku kvality, pričom vychádza z hodnôt progresívneho myslenia, dynamického a efektívneho prístupu pomocou najnovších technológií.
Kladieme dôraz na inovácie, pri zachovaní tradície vysokej kvality služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3650193  Megjelentetés dátuma: 11.2.2020  Alapbér (bruttó): 5 EUR/hod.