Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager, asistent
Andrea Straková
Miesto práce
Račianska, Bratislava
Račianska, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
2.9.2019
2.9.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy pri plnom úväzku od 1000€ + odmeny, v prípade živnosti dohodou.
Základná zložka mzdy pri plnom úväzku od 1000€ + odmeny, v prípade živnosti dohodou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvojou úlohou bude:
- starostlivosť o pobočku, vybavovanie objednávok a zabezpečenie chodu kancelárii a školeníi
- prípravy podkladov na stretnutia, školenia
- príprava dokumentov pre účtovníctvo
- organizácia a koordinácia školení
- spolupráca s tímom
- starostlivosť o pobočku, vybavovanie objednávok a zabezpečenie chodu kancelárii a školeníi
- prípravy podkladov na stretnutia, školenia
- príprava dokumentov pre účtovníctvo
- organizácia a koordinácia školení
- spolupráca s tímom
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je lídrom na slovenskom trhu v oblasti sprostredkovania finančných služieb.
Flexibilný pracovný čas.
Rôznorodá práca a možnosť kontinuálneho vzdelávania. Možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu.
Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí.
Služobný telefón a notebook.
Teambuildgové aktivity.
Flexibilný pracovný čas.
Rôznorodá práca a možnosť kontinuálneho vzdelávania. Možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu.
Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí.
Služobný telefón a notebook.
Teambuildgové aktivity.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát na pozíciu asistent/-ka spĺňa tieto odborné a osobnostné predpoklady:
- aktívny a pozitívny prístup pri spolupráci s členmi tímu,
- vynikajúce komunikačné schopnosti,
- profesionálne vystupovanie,
- samostatnosť pri plnení úloh, schopnosť dotiahnuť veci do konca,
- pochopenie procesov, produktov a súvislostí,
- dôslednosť,precíznosť, zodpovednosť,
- ochota učiť sa a pravidelne sa vzdelávať,
- diskrétnosť a lojálnosť.
- aktívny a pozitívny prístup pri spolupráci s členmi tímu,
- vynikajúce komunikačné schopnosti,
- profesionálne vystupovanie,
- samostatnosť pri plnení úloh, schopnosť dotiahnuť veci do konca,
- pochopenie procesov, produktov a súvislostí,
- dôslednosť,precíznosť, zodpovednosť,
- ochota učiť sa a pravidelne sa vzdelávať,
- diskrétnosť a lojálnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PARTNERS GROUP SK
Na trh finančných služieb na Slovensku sme vstúpili v roku 2007 s ambíciou posunúť ho na kvalitatívne oveľa vyššiu úroveň a popritom sa postupne stať lídrom v poskytovaní privátnych finančných služieb.
V spolupráci s poprednými finančnými spoločnosťami vyvíjame exkluzívne finančné produkty s výraznou konkurenčnou výhodou. Veríme v kvalitu. Sme presvedčení, že trvalý rast a rozvoj sa dá dosiahnuť iba neustálou inováciou, preto neustále sledujeme trendy a prinášame na trh nové revolučné produkty.
Naším cieľom je urobiť službu kvalitného a objektívneho finančného plánovania čo najdostupnejšou, preto aktívne budujeme sieť pobočiek a profesionálnych klientskych centier po celom Slovensku.
Na trh finančných služieb na Slovensku sme vstúpili v roku 2007 s ambíciou posunúť ho na kvalitatívne oveľa vyššiu úroveň a popritom sa postupne stať lídrom v poskytovaní privátnych finančných služieb.
V spolupráci s poprednými finančnými spoločnosťami vyvíjame exkluzívne finančné produkty s výraznou konkurenčnou výhodou. Veríme v kvalitu. Sme presvedčení, že trvalý rast a rozvoj sa dá dosiahnuť iba neustálou inováciou, preto neustále sledujeme trendy a prinášame na trh nové revolučné produkty.
Naším cieľom je urobiť službu kvalitného a objektívneho finančného plánovania čo najdostupnejšou, preto aktívne budujeme sieť pobočiek a profesionálnych klientskych centier po celom Slovensku.
ID: 3739711
Megjelentetés dátuma: 15.8.2019
2019-08-15
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager Cég: Andrea Straková
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Základná zložka mzdy pri plnom úväzku od 1000€ + odmeny, v prípade živnosti dohodou.