Aplikačný/á administrátor/ka (DMS)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiacod 1 700 € mesačne/brutto v závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • zabezpečenie podpory a prevádzky informačného systému Document Management System (DMS) a súvisiacich komponentov
  • spolupráca pri riešení pripomienok a incidentov, podpora koncového užívateľa
  • podpora odborných útvarov poisťovne pri testovaní zmien
  • monitoring produkčného spracovania, kontrola logov spracovania
  • monitoring a podpora testovacích prevádzok a pilotných inštalácií
  • nasadzovanie nových programových komponentov do testu a prevádzky
  • spolupráca so zmluvnými partnermi pri riešení pripomienok a incidentov
  • účasť na vybraných IT projektoch
  • podieľanie sa na pripomienkovaní vybraných pracovných smerníc, interných predpisov a nariadení
  • zodpovednosť za dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a ustanovení zákona o ochrane osobných údajov

Požiadavky na kandidáta

  • úplné stredoškolské vzdelanie s maturitou, vysokoškolské I. stupňa výhodou (IT zameranie výhodou)
  • prax v oblasti správy systémov a spracovania dát v nadnárodnej korporácii – 2 roky výhodou
  • znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 - podmienkou
  • znalosť práce s PC (Word, Excel, PowerPoint - pokročilý) a vytváranie makier a scriptov podmienkou
  • znalosť procesu správy IT systému
  • znalosť DB2 databázy je vítaná
  • spoľahlivosť a zodpovednosť
  • zvládanie vykonávania dennej rutinnej prevádzky

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť a regeneráciu pracovnej sily
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4156255  Megjelentetés dátuma: 6.9.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac