Vedúci/ca oddelenia telefonických služieb pre klientov

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Námestie SNP 98/2, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Náplň práce

  • vedenie oddelenia telefonických služieb pre klientov
  • nábor, výber a adaptácia nových zamestnancov
  • motivácia, podpora tímu, nastavenie KPIs
  • vedenie 1to1 a krízových mítingov
  • zodpovednosť za udržanie prijateľnej miery dovolateľnosti a za poskytovanie kvalitných informácií klientom
  • implementácia nových procesov, postupov a smerníc týkajúcich sa zákazníckeho servisu
  • neustále zefektívňovanie procesov

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa podmienkou, VŠ vzdelanie II. stupňa výhodou
  • reálna skúsenosť s vedením tímu (ideálne 8 a viac členov tímu) podmienkou
  • výhodou je skúsenosť v oblasti motivácie zamestnancov, smerovania tímu k lepším výsledkom
  • výhodou je skúsenosť v riadení tímu zákazníckeho centra, call centra alebo obdobnej "front office" oblasti
  • znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni podmienkou (minimálne B2)
  • vodičský preukaz skupiny B výhodou
  • znalosť práce s PC (Word, Excel, PowerPoint - pokročilý)
  • profesionálna komunikácia a seba-prezentácia
  • schopnosť argumentácie a diplomatického riešenia konfliktov
  • záujem o samovzdelávanie, schopnosť rýchlo sa učiť
  • komunikačné zručnosti
  • schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
  • flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu
  • samostatnosť, rozhodnosť, precíznosť, spoľahlivosť, iniciatíva
  • schopnosť prevziať zodpovednosť

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť a regeneráciu pracovnej sily
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 3 dni v týždni

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Miesto výkonu práce je vo Zvolene, od 2022 v Banskej Bystrici.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4148187  Megjelentetés dátuma: 24.8.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac