Referent senior v odbore obstarávania

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.04.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1300 € mesačne/brutto

Náplň práce

  • komplexné zabezpečovanie činností pre plynulý chod autoprevádzky v spoločnosti
  • objednávanie vozidiel na leasing, preberanie a odovzdávanie užívateľom
  • prihlasovanie a odhlasovanie áut v evidencii vozidiel na dopravnom inšpektoráte
  • spracovávanie dohôd o používaní služobného motorového vozidla
  • zabezpečovanie preškolovania vodičov systémom e-learning
  • zabezpečovanie opráv, servisov a údržby služobných vozidiel
  • zabezpečenie prevádzky áut z pool-u
  • riešenie pokút za dopravné priestupky
  • zabezpečovanie ocenenia a aukcií vyradených vozidiel vo vlastníctve
  • zabezpečovanie odpredaja vyradených vozidiel zamestnancom alebo externým spoločnostiam
  • evidencia parkovania služobných motorových vozidiel
  • zabezpečovanie poistenia áut a likvidácie poistných udalostí
  • vedenie dokladovej agendy k autoprevádzke
  • vystavovanie objednávok za oblasť autoprevádzky
  • likvidácia faktúr za oblasť autoprevádzky
  • spracovávanie mesačnej spotreby PHM
  • vedenie evidencie nákladov
  • reportovanie za vozidlá a zamestnancov
  • plánovanie nákladov na autoprevádzku
  • mesačne a ročné závierky k agende autoprevádzky
  • práca v systéme SAP a GPSCARWEB, administrácia v systémoch pre autoprevádzku

Požiadavky na kandidáta

  • VŠ, prípadne SŠ s maturitou – technické zameranie
  • znalosť práce s PC na užívateľskej úrovni (MS Office – MS Word, MS Excel, Outlook, SAP, internet), app. SECAR
  • práca v systémoch leasingových spoločností výhodou
  • vodičský preukaz skup. B, aktívny vodič
  • znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
  • prax v oblasti autodopravy výhodou
  • zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
  • komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita
  • vysoké pracovné nasadenie

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3893357  Megjelentetés dátuma: 16.3.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1300 € mesačne/brutto