Fakturant/admin - nástup ihneď

Miesto práce
Mlynské nivy 71, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta + zaujímavý benefitný systém

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • príprava a spracovanie podkladov pre účtovné oddelenie
  • vedenie pokladne
  • sledovanie splatnosti faktúr
  • vedenie knihy jázd
  • spracúvanie podkladov a zabezpečenie rozhrania medzi zamestnancami spoločnosti, vedením spoločnosti a externými dodávateľmi služieb a tovarov ako sú napríklad účtovné, právne služby a podobne.
  • príprava podkladov pre spracovanie miezd ako sú cestovné príkazy a dochádzkový systém

Zamestnanecké výhody, benefity

• Možnosť sebarealizácie
• Práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
• Možnosť odborného vzdelávania
• Stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov.
So zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Súčasťou vstupných pohovorov sú testy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie výhodou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti v oblasti administratívy výhodou
• zručnosť v práci s Excelom
• dôslednosť a precíznosť
• aktívny prístup k riešeniu problémov
• schopnosť pracovať pod časovým tlakom, flexibilita, inovatívny a proaktívny prístup
• schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach
• schopnosť hľadať riešenia a rýchle prispôsobenie dynamickým požiadavkám
• schopnosť tímovej spolupráce (tímový hráč)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR11 ZIS
E-mail: poslať životopis
ID: 3549200  Megjelentetés dátuma: 6.9.2023  Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac