Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Operátor Helpdesk
Miesto práce
Mlynské nivy 71, Ružinov
Mlynské nivy 71, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1 300 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta
850 - 1 300 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť riešiteľom technických požiadaviek zákazníkov a stať sa špecialistom v danej oblasti s možnosťou ďalšieho rozvoja a kariérneho posunu? Ak áno a vyhovuje ti nasledovná náplň práce pridaj sa do nášho tímu v Bratislave.
Čo bude náplňou vašej práce?
Čo bude náplňou vašej práce?
- Telefonická, mailová komunikácia so zákazníkom
- Poskytovanie prvej úrovne podpory pri problémoch s hardvérom alebo softvérom v danom projekte
- Postúpenie zložitejších požiadaviek na vyššiu úroveň
- Metodická podpora zákazníkovi v Informačnom systéme
- Evidencia požiadaviek zákazníka do service desk-u
- Aktívne prispievanie k tvorbe internej vedomostnej databázy
- Vytváranie používateľských účtov
- Správa zariadení
- Pravidelné reporty podľa aktuálnych požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom tíme
- možnosť stabilnej a dlhodobej práce
- možnosť osobného a kariérneho rastu
- stravné lístky vo vyššej ako zákonom stanovenej hodnote
- individuálne benefity ako Multisport karta, vzdelávanie, darčeky,…
- spoločné teambuildingy
- dobrá dostupnosť MHD
Informácie o výberovom konaní
Vyhradzujeme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov. So zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup pri riešení problémových situácií
• vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
• ochota na sebe pracovať
• serióznosť a spoľahlivosť
• tímový hráč
• pracovné skúsenosti v oblasti IT - výhodou
• vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
• ochota na sebe pracovať
• serióznosť a spoľahlivosť
• tímový hráč
• pracovné skúsenosti v oblasti IT - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3366888
Megjelentetés dátuma: 12.5.2022
2022-05-12
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Aliter Technologies, a.s.
Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac