Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Care Specialist
ALEF Distribution SK, s. r. o.
Miesto práce
Galvaniho, Bratislava
Galvaniho, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ pravidelné bonusy. Nástupná mzda je závislá od skúseností kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1 300 € brutto + bonusy.
1 300 EUR/mesiac+ pravidelné bonusy. Nástupná mzda je závislá od skúseností kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1 300 € brutto + bonusy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Zodpovednosť za informácie o dostupnosti a termínoch dodania tovaru a postúpenie získaných informácií zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* Potvrdzovanie predajných objednávok
* Komunikácia zmien zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* V spolupráci s obchodným oddelením riešiť a komunikovať požiadavky zákazníka
* Operatívne riešenie neštandardných požiadaviek zákazníkov, obchodného oddelenia a iných oddelení
* Rezervácie tovaru z nákupných objednávok a externých skladov
* Nákup tovaru v rámci ALEF group (IC)
* Správa licencií, nákup, zmena platnosti licencií
* Komunikácia s prepravnými spoločnosťami, zabezpečovanie vnútroštátnej a zahraničnej prepravy na základe požiadaviek
* Komunikácia s colnicou, predkladanie dokumentov potrebných k colnému konaniu
* Účtovanie nákupných faktúr, vystavovanie zálohových faktúr
* Potvrdzovanie predajných objednávok
* Komunikácia zmien zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* V spolupráci s obchodným oddelením riešiť a komunikovať požiadavky zákazníka
* Operatívne riešenie neštandardných požiadaviek zákazníkov, obchodného oddelenia a iných oddelení
* Rezervácie tovaru z nákupných objednávok a externých skladov
* Nákup tovaru v rámci ALEF group (IC)
* Správa licencií, nákup, zmena platnosti licencií
* Komunikácia s prepravnými spoločnosťami, zabezpečovanie vnútroštátnej a zahraničnej prepravy na základe požiadaviek
* Komunikácia s colnicou, predkladanie dokumentov potrebných k colnému konaniu
* Účtovanie nákupných faktúr, vystavovanie zálohových faktúr
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- profesionálne zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemnú otvorenú atmosféru v celej firme, priateľské pracovné prostredie.
- podporujeme osobný aj profesný rozvoj – možnosť zúčastniť sa rôznych školení, tréningov, konferencií, interné vzdelávanie
- program "Odporuč kamaráta" a získaj finančnú odmenu
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 5 Eur /odpracovaný deň
- systém zamestnaneckých benefitov ( dovolenka navyše; akcie - teambuildingy; ovocie, kava, čaj sú samozrejmosťou...)
- profesionálne zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemnú otvorenú atmosféru v celej firme, priateľské pracovné prostredie.
- podporujeme osobný aj profesný rozvoj – možnosť zúčastniť sa rôznych školení, tréningov, konferencií, interné vzdelávanie
- program "Odporuč kamaráta" a získaj finančnú odmenu
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 5 Eur /odpracovaný deň
- systém zamestnaneckých benefitov ( dovolenka navyše; akcie - teambuildingy; ovocie, kava, čaj sú samozrejmosťou...)
Informácie o výberovom konaní
Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu určinú 1 rok. V prípade obojstrannej spokojnos sa neskôr mení pracovný pomer na dobu neurčitú.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Skúsenosti s poskytovaním informácií zákazníkom
* Výhodou znalosť logistických postupov a procesov
* Základné znalosti postupov účtovania
* Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
* Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti
* Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami
* Aktívny a zodpovedný prístup k práci
* Výhodou znalosť logistických postupov a procesov
* Základné znalosti postupov účtovania
* Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
* Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti
* Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami
* Aktívny a zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ALEF je spoľahlivým dodávateľom informačných technológií od roku 1994. Dnes patríme medzi najväčších a najsilnejších distribútorov vo východnej Európe – s pobočkami na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Rumunsku a Grécku. Špecializujeme sa na technológie spoločnosti Cisco, s ktorými máme viac ako dvadsaťročné skúsenosti. Naše portfólio dopĺňajú produkty spoločností NetApp, F5 Networks, AWS, Microsoft, Splunk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4450373
Megjelentetés dátuma: 30.11.2022
2022-11-30
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Cég: ALEF Distribution SK, s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac