Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná / Asistentka
Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Miesto práce
Karadžičova, Bratislava
Karadžičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiacOdmena je predmetom dohody v závislosti od skúseností uchádzača.
900 - 1 100 EUR/mesiacOdmena je predmetom dohody v závislosti od skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v Paul Q hľadáme novú asistentku/recepčnú. Hľadáme komunikatívnu a pozitívne naladenú osobu, ktorá sa nestratí vo víre pracovných úloh v tíme právnikov.
Ak máte:
- skúsenosti v administratíve
- zodpovedný a iniciatívny prístup k práci
- rada prácu s ľuďmi v kolektíve
- záujem pracovať v stabilnej právnickej firme v Bratislave
... potom v Paul Q hľadáme práve Vás. Pošlite nám Vaše CV s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie;
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi;
- evidencia a spracovanie pošty a faktúr;
- administratívna podpora pre právnikov či klientov (napr. formátovanie, skenovanie, viazanie dokumentov );
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie;
- objednávanie tovaru, kontrola stavu zásob;
- organizácia stretnutí a kalendárov vedenia;
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených.
Termín nástupu: ihneď
Informácia k výberovému procesu: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ak máte:
- skúsenosti v administratíve
- zodpovedný a iniciatívny prístup k práci
- rada prácu s ľuďmi v kolektíve
- záujem pracovať v stabilnej právnickej firme v Bratislave
... potom v Paul Q hľadáme práve Vás. Pošlite nám Vaše CV s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie;
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi;
- evidencia a spracovanie pošty a faktúr;
- administratívna podpora pre právnikov či klientov (napr. formátovanie, skenovanie, viazanie dokumentov );
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie;
- objednávanie tovaru, kontrola stavu zásob;
- organizácia stretnutí a kalendárov vedenia;
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených.
Termín nástupu: ihneď
Informácia k výberovému procesu: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Zamestnanecké výhody, benefity
V Paul Q Vám ponúkame:
- prácu v poprednej advokátskej kancelárii;
- výbornú príležitosť na osobný rast, získavanie nových skúsenosti a zručností;
- využívanie anglického jazyka;
- príjemné pracovné prostredie v nových kanceláriách v centre Bratislavy;
- teambuildingové aktivity;
- občerstvenie pre zamestnancov;
- MultiSport karta;
- prácu v mladom a priateľskom kolektíve.
- prácu v poprednej advokátskej kancelárii;
- výbornú príležitosť na osobný rast, získavanie nových skúsenosti a zručností;
- využívanie anglického jazyka;
- príjemné pracovné prostredie v nových kanceláriách v centre Bratislavy;
- teambuildingové aktivity;
- občerstvenie pre zamestnancov;
- MultiSport karta;
- prácu v mladom a priateľskom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis nám, prosím, pošlite spolu s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme pozitívneho človeka s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorý bude reprezentovať spoločnosť v súlade s našimi hodnotami.
Prax v administratíve je nevyhnutná. Zaujímajú nás aj osobnostné predpoklady kandidátky ako komunikatívnosť, flexibilita, motivácia, tímová spolupráca a organizačné schopnosti.
Anglický jazyk požadujeme na komunikatívnej úrovni.
Prax v administratíve je nevyhnutná. Zaujímajú nás aj osobnostné predpoklady kandidátky ako komunikatívnosť, flexibilita, motivácia, tímová spolupráca a organizačné schopnosti.
Anglický jazyk požadujeme na komunikatívnej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Paul Q je poprednou slovenskou advokátskou kanceláriou, s viac ako 30 ročnými skúsenosťami s poskytovaním právnych služieb pre slovenskú a medzinárodnú klientelu. Tím Paul Q tvorí 20 právnikov poskytujúcich právne poradenstvo najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva, M&A, realitných projektov, projektového financovia, súdnych sporov, ochrany osobnosti a compliance. Kvalitu našich služieb oceňujú renomované nezávislé medzinárodné ratingové organizácie, a medzi poprednými poskytovateľmi právnych služieb sa pravidelne umiestňujeme aj v rámci relevantných slovenských rebríčkov a ankiet.
https://www.paulqlaw.com/
https://www.paulqlaw.com/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3643590
Megjelentetés dátuma: 18.11.2021
2021-11-18
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Cég: Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac