Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Admin
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacmin 1100 ako fix / výška fixnej mzdy závisí od skúseností + k fixnej mzde patrí variabilná časť mzdy
1 100 EUR/mesiacmin 1100 ako fix / výška fixnej mzdy závisí od skúseností + k fixnej mzde patrí variabilná časť mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na našu Bratislavskú pobočku hľadáme posilu na pozíciu HR administrátor. Hľadáme človeka s predchádzajúcimi skúsenosťami na obdobnej pozícii, ktorý sa chce ďalej kariérne rozvíjať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.
Náplň práce:
- pripravuje kompletnú pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- zodpovedá za činnosti a prípravu dokumentácie súvisiacej s nástupom zamestnancom a vznikom pracovného pomeru
- zodpovedá za činnosti a prípravu dokumentácie súvisiace s výstupom zamestnancom a zánikom pracovného pomeru
- pripravuje a vystavuje všetky potvrdenia a dokumenty pre zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši všetky požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na mesačnú fakturáciu HR služieb
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientmi
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klientov aj priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- v prípade nutnosti participuje na aktuálnych náborových aktivitách
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Náplň práce:
- pripravuje kompletnú pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- zodpovedá za činnosti a prípravu dokumentácie súvisiacej s nástupom zamestnancom a vznikom pracovného pomeru
- zodpovedá za činnosti a prípravu dokumentácie súvisiace s výstupom zamestnancom a zánikom pracovného pomeru
- pripravuje a vystavuje všetky potvrdenia a dokumenty pre zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši všetky požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na mesačnú fakturáciu HR služieb
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientmi
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klientov aj priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- v prípade nutnosti participuje na aktuálnych náborových aktivitách
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- Možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- Gastrokarta Calio
- MultiSport karta
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- vzdelávacie a jazykové kurzy preplácané zamestnávateľom
- Školenia, tréningy,
- Práca v mladom dynamickom tíme
- Teambuildingy
- DDS
prístupom ku zamestnancom
- Možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- Gastrokarta Calio
- MultiSport karta
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- vzdelávacie a jazykové kurzy preplácané zamestnávateľom
- Školenia, tréningy,
- Práca v mladom dynamickom tíme
- Teambuildingy
- DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klientov
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klientov
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4075462
Megjelentetés dátuma: 8.6.2021
2021-06-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Cég: Talent Solutions - ADECCO
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac