Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR administrátor/HR špecialista - spracovanie podkladov ku mzdám
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1000 ako fix / podľa skúseností, plus k tomu variabilná časť mzdy
1 000 EUR/mesiac1000 ako fix / podľa skúseností, plus k tomu variabilná časť mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na našu Košickú pobočku hľadáme posilu na pozíciu HR administrátor/ HR špecialista Hľadáme človeka s predchádzajúcimi skúsenosťami na obdobnej pozícii, ktorý sa chce ďalej kariérne rozvíjať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.
Náplň práce:
- pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientom
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klienta priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-podieľa sa na oslovovaní a výberovom procese kandidátov pre klientov
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Náplň práce:
- pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientom
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klienta priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-podieľa sa na oslovovaní a výberovom procese kandidátov pre klientov
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- priateľský kolektív
prístupom ku zamestnancom
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- priateľský kolektív
Informácie o výberovom konaní
Prosím zašlite CV na mailovú adresu a do predmetu uveďte názov pracovnej pozície. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Koordinátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klienta
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Koordinátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klienta
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3965341
Megjelentetés dátuma: 11.9.2020
2020-09-11
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist Cég: Talent Solutions, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac