Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Business Koordinátor s Anglickým a Nemeckým jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac(od 1100€/brutto v závislosti od skúseností kandidáta)
1 100 EUR/mesiac(od 1100€/brutto v závislosti od skúseností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného, medzinárodného klienta hľadáme vhodného kandidáta, pre ktorého sú Business Administration a Insurance/Reinsurance známe pojmy, vyštudoval SŠ alebo VŠ v ekonomickom smere a rád by v tomto smere ďalej pokračoval a rozvíjal svoje znalosti a schopnosti v mladom teame v medzinárodnom prostredí.
Ak Ti komunikácia v Anglickom a v Nemeckom jazyku nerobí žiaden problém, si ten, koho hľadáme!
Tvojou náplňou práce bude aj:
• Budeš kontaktnou osobou pre manažérov klientov a upisovateľov
• Manipulácia s vlastným portfóliom (s dlhodobým vlastníctvom)
• Monitorovanie procesov end-to-end
• Spracovávanie a porovnávanie zmlúv
• Analýza údajov
• Príprava prezentácií pre klientov, na meetingy a konferencie
• Spolupráca na rôznych úlohách a koordinácia úloh medzi tímami
• Účasť na rôznych projektoch
Ak Ti komunikácia v Anglickom a v Nemeckom jazyku nerobí žiaden problém, si ten, koho hľadáme!
Tvojou náplňou práce bude aj:
• Budeš kontaktnou osobou pre manažérov klientov a upisovateľov
• Manipulácia s vlastným portfóliom (s dlhodobým vlastníctvom)
• Monitorovanie procesov end-to-end
• Spracovávanie a porovnávanie zmlúv
• Analýza údajov
• Príprava prezentácií pre klientov, na meetingy a konferencie
• Spolupráca na rôznych úlohách a koordinácia úloh medzi tímami
• Účasť na rôznych projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v mladom, profesionálnom tíme
• Flexibilný pracovný čas
• Rôzne príležitosti ďalšieho vzdelávania
• Účasť na rôznych projektoch a iniciatívach
• Flexibilný pracovný čas
• Rôzne príležitosti ďalšieho vzdelávania
• Účasť na rôznych projektoch a iniciatívach
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná spoločnosť so sídlom vo Švajčiarsku
Medzinárodná spoločnosť so sídlom vo Švajčiarsku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, Business, Poisťovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vzdelanie - stredoškolské a / alebo vysokoškolské vzdelanie (ideálne v oblasti ekonómie / Business administration).
• Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti Business administration alebo poistenia / zaistenia
• Plynulá komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
• Ovládanie balíkov MS (Excel, Word, PowerPoint)
• Analytické schopnosti
• Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti Business administration alebo poistenia / zaistenia
• Plynulá komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
• Ovládanie balíkov MS (Excel, Word, PowerPoint)
• Analytické schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3949052
Megjelentetés dátuma: 10.8.2020
2020-08-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Poisťovací poradca, Špecialista zaistenia Cég: Talent Solutions - ADECCO
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac