Business Koordinátor s Anglickým a Nemeckým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac(od 1100€/brutto v závislosti od skúseností kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného, medzinárodného klienta hľadáme vhodného kandidáta, pre ktorého sú Business Administration a Insurance/Reinsurance známe pojmy, vyštudoval SŠ alebo VŠ v ekonomickom smere a rád by v tomto smere ďalej pokračoval a rozvíjal svoje znalosti a schopnosti v mladom teame v medzinárodnom prostredí.
Ak Ti komunikácia v Anglickom a v Nemeckom jazyku nerobí žiaden problém, si ten, koho hľadáme!

Tvojou náplňou práce bude aj:

• Budeš kontaktnou osobou pre manažérov klientov a upisovateľov
• Manipulácia s vlastným portfóliom (s dlhodobým vlastníctvom)
• Monitorovanie procesov end-to-end
• Spracovávanie a porovnávanie zmlúv
• Analýza údajov
• Príprava prezentácií pre klientov, na meetingy a konferencie
• Spolupráca na rôznych úlohách a koordinácia úloh medzi tímami
• Účasť na rôznych projektoch

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v mladom, profesionálnom tíme
• Flexibilný pracovný čas
• Rôzne príležitosti ďalšieho vzdelávania
• Účasť na rôznych projektoch a iniciatívach

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Medzinárodná spoločnosť so sídlom vo Švajčiarsku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Business, Poisťovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vzdelanie - stredoškolské a / alebo vysokoškolské vzdelanie (ideálne v oblasti ekonómie / Business administration).
• Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti Business administration alebo poistenia / zaistenia
• Plynulá komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
• Ovládanie balíkov MS (Excel, Word, PowerPoint)
• Analytické schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3949052  Megjelentetés dátuma: 10.8.2020  Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac