Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Procurement Operations Manager
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
General responsibilities:
• Ensure that product is available to manufacturing & direct ship partners when
required
• Procurement ownership of a portfolio of suppliers within a specific
commodity team.
• Responsible for ensuring their suppliers achieve the agreed business metrics.
• Proactively seek opportunities for continuous process improvement & cost
saving.
• Meet the business plan
• Identify cost reduction opportunities, plan & execute
• Comply with HP’s policies & procedures
Specific responsibilities:
• Ensuring data integrity at all times within an SAP environment
• Maintain supplier owned buffer stocks
• Drive minimal obsolescence
• Adhere to daily shortage process (inc COPPS)
• Support customer escalation process
• Resolve invoice referrals
• Monitor & measure supplier performance
• Interface with internal & external customers & suppliers
• Support new product introduction
• Support ECM process
• Support Quarterly Business Reviews
• Participate or lead process improvement teams as required
• Manage & monitor suppliers EDI performance
• Ensure that product is available to manufacturing & direct ship partners when
required
• Procurement ownership of a portfolio of suppliers within a specific
commodity team.
• Responsible for ensuring their suppliers achieve the agreed business metrics.
• Proactively seek opportunities for continuous process improvement & cost
saving.
• Meet the business plan
• Identify cost reduction opportunities, plan & execute
• Comply with HP’s policies & procedures
Specific responsibilities:
• Ensuring data integrity at all times within an SAP environment
• Maintain supplier owned buffer stocks
• Drive minimal obsolescence
• Adhere to daily shortage process (inc COPPS)
• Support customer escalation process
• Resolve invoice referrals
• Monitor & measure supplier performance
• Interface with internal & external customers & suppliers
• Support new product introduction
• Support ECM process
• Support Quarterly Business Reviews
• Participate or lead process improvement teams as required
• Manage & monitor suppliers EDI performance
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Pozícia je na dočasné pridelenie cez spoločnosť Adecco do 31/12/2021. V prípade vzájomnej spokojnosti možnosť prejsť do kmeňového stavu.
Pozícia je na dočasné pridelenie cez spoločnosť Adecco do 31/12/2021. V prípade vzájomnej spokojnosti možnosť prejsť do kmeňového stavu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Company is a global technology leader focused on developing intelligent solutions that allow customers to capture, analyze, and act upon data seamlessly from edge to cloud. HPE enables customers to accelerate business outcomes by driving new business models, creating new customer and employee experiences, and increasing operational efficiency today and into the future.
Company is a global technology leader focused on developing intelligent solutions that allow customers to capture, analyze, and act upon data seamlessly from edge to cloud. HPE enables customers to accelerate business outcomes by driving new business models, creating new customer and employee experiences, and increasing operational efficiency today and into the future.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Key skills:
• Strong negotiation skills, and ability to
communicate with all levels within a supplier’s
organization.
• Consistently deliver results which meet or exceed
expectations
• Ability to multitask within a fast-paced and
dynamic workplace.
• Analytical and problem solving skills. Ability to
think laterally and “outside the box”.
• Interpersonal and relationship-building skills.
Able to work independently and within a team
environment.
• Assume personal ownership & accountability &
demonstrate a strong drive to contribute to HP
• Self-starter: a mature work ethic and able to work
with minimal supervision
• Exerts a positive influence on their peers
• Enthusiasm & flexibility
• Strong negotiation skills, and ability to
communicate with all levels within a supplier’s
organization.
• Consistently deliver results which meet or exceed
expectations
• Ability to multitask within a fast-paced and
dynamic workplace.
• Analytical and problem solving skills. Ability to
think laterally and “outside the box”.
• Interpersonal and relationship-building skills.
Able to work independently and within a team
environment.
• Assume personal ownership & accountability &
demonstrate a strong drive to contribute to HP
• Self-starter: a mature work ethic and able to work
with minimal supervision
• Exerts a positive influence on their peers
• Enthusiasm & flexibility
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3929113
Megjelentetés dátuma: 11.3.2021
2021-03-11
Régió: Bratislava Pozíció: Manažér kvality, Manažér logistiky, Obchodný manažér, Regionálny / Oblastný manažér Cég: Talent Solutions - ADECCO
Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac