Procurement Operations Manager

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

General responsibilities:
• Ensure that product is available to manufacturing & direct ship partners when
required
• Procurement ownership of a portfolio of suppliers within a specific
commodity team.
• Responsible for ensuring their suppliers achieve the agreed business metrics.
• Proactively seek opportunities for continuous process improvement & cost
saving.
• Meet the business plan
• Identify cost reduction opportunities, plan & execute
• Comply with HP’s policies & procedures

Specific responsibilities:
• Ensuring data integrity at all times within an SAP environment
• Maintain supplier owned buffer stocks
• Drive minimal obsolescence
• Adhere to daily shortage process (inc COPPS)
• Support customer escalation process
• Resolve invoice referrals
• Monitor & measure supplier performance
• Interface with internal & external customers & suppliers
• Support new product introduction
• Support ECM process
• Support Quarterly Business Reviews
• Participate or lead process improvement teams as required
• Manage & monitor suppliers EDI performance

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Pozícia je na dočasné pridelenie cez spoločnosť Adecco do 31/12/2021. V prípade vzájomnej spokojnosti možnosť prejsť do kmeňového stavu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Company is a global technology leader focused on developing intelligent solutions that allow customers to capture, analyze, and act upon data seamlessly from edge to cloud. HPE enables customers to accelerate business outcomes by driving new business models, creating new customer and employee experiences, and increasing operational efficiency today and into the future.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Key skills:
• Strong negotiation skills, and ability to
communicate with all levels within a supplier’s
organization.
• Consistently deliver results which meet or exceed
expectations
• Ability to multitask within a fast-paced and
dynamic workplace.
• Analytical and problem solving skills. Ability to
think laterally and “outside the box”.
• Interpersonal and relationship-building skills.
Able to work independently and within a team
environment.
• Assume personal ownership & accountability &
demonstrate a strong drive to contribute to HP
• Self-starter: a mature work ethic and able to work
with minimal supervision
• Exerts a positive influence on their peers
• Enthusiasm & flexibility

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3929113  Megjelentetés dátuma: 11.3.2021  Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac