Jelentkezzen önéletrajz nélkül
Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Junior administratívny pracovník
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
840 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
840 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívny pracovník obnovovacích procesov je jednou z kľúčových pozícií, ktorých význam spočíva v znovu obnovení pozastavených procesov a teda je jeho/ jej úlohou:
- analýza a následná korekcia vzniknutých nezrovnalostí v pozastavených procesoch,
- aktívna komunikácia a mítingy - osobná, telefonická, písomná,
- opätovná tvorba objednávok a faktúr,
- rozhodovať o priorite a relevantnosti transakcií,
- dynamicky a kreatívne uvažovať pri riešení vzniknutých problémov.
- analýza a následná korekcia vzniknutých nezrovnalostí v pozastavených procesoch,
- aktívna komunikácia a mítingy - osobná, telefonická, písomná,
- opätovná tvorba objednávok a faktúr,
- rozhodovať o priorite a relevantnosti transakcií,
- dynamicky a kreatívne uvažovať pri riešení vzniknutých problémov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Klient ponúka široké spektrum výhod a benefitov, pričom medzi také najzaujímavejšie patria určite:
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát by mal disponovať nasledujúcimi zručnosťami a vlastnosťami:
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3774031
Megjelentetés dátuma: 29.1.2020
2020-01-29
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Kontrolór kvality, Pracovník reklamačného oddelenia, Referent správy pohľadávok Cég: Talent Solutions, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 840 EUR/mesiac