Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Do you have passion for finances? Do you speak German and English? Apply here! (base salary 1200-1500€)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Upon agreement
Upon agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Base salary from 1200€ - 1500€ (the sallary will deppend on your experience)
Base salary from 1200€ - 1500€ (the sallary will deppend on your experience)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
We are searching for highly motivated individuals with passion for the field of finance who will join a growing team in one of the biggest international companies worldwide.
You will be responsible for:
• Maintaining strong relationships with the clients of the company
• Reviewing and monitoring A/R Aging Reports, collections targets and send statements and copies of unpaid invoices to customers
• Diagnosing, improving and fixing any issues with our current collections processes
• Being a helping hand for the companie's internal business partners in EMEA, to enable them to make educated decisions
• Acting as a communication liaison between our customers, non-retail finance, sales department and accounts receivables.
You will be responsible for:
• Maintaining strong relationships with the clients of the company
• Reviewing and monitoring A/R Aging Reports, collections targets and send statements and copies of unpaid invoices to customers
• Diagnosing, improving and fixing any issues with our current collections processes
• Being a helping hand for the companie's internal business partners in EMEA, to enable them to make educated decisions
• Acting as a communication liaison between our customers, non-retail finance, sales department and accounts receivables.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Great discounts on the sold products (Huge variety of everything)
• New modern working environment
• Company teambuilding’s
• Massages at workplace
• Private healthcare
• Sick-days
• New modern working environment
• Company teambuilding’s
• Massages at workplace
• Private healthcare
• Sick-days
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
One of the bigest retail companies in the world
One of the bigest retail companies in the world
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• German & English language
• Passion for financial operations, open communication and comfort around higher management
• Communicative, willing and able to sort issues and financial data interchange through phone, email and face to face
• Able to present in front of different audiences
• Previous Account Receivables, Customer Care, or other customer facing department experience will be of an advantage
• Passion for financial operations, open communication and comfort around higher management
• Communicative, willing and able to sort issues and financial data interchange through phone, email and face to face
• Able to present in front of different audiences
• Previous Account Receivables, Customer Care, or other customer facing department experience will be of an advantage
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3721200
Megjelentetés dátuma: 20.7.2019
2019-07-20
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Base salary from 1200€ - 1500€ (the sallary will deppend on your experience)