Office Manager & Receptionist

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového člena tímu, ktorý podporí kolegov našej spoločnosti Adecco v rámci recepcie a Back officu. Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho a nápomocného. Niekoho koho baví office manažment, rád pracuje s ľuďmi a pre ľudí.

Náplňou práce bude:

Back Office
• komunikácia s existujúcimi dodávateľmi a subdodávateľmi , spolupráca pri tendroch na dodávateľov
• objednávanie kancelárskych potrieb, manažment online platformy na objednávanie tovaru
• zodpovednosť za proces výroby vizitiek pre interných zamestnancov
• zodpovednosť za komunikáciu so správou budovy centrály spoločnosti
• manažment vstupných a parkovacích kariet do budovy
• zabezpečovanie všetkých prevádzkových požiadaviek spoločnosti
• komunikácia so subdodávateľmi v rámci interných procesov
• ostatné činnosti podporujúce chod firmy

Fleet management
• zodpovednosť za prípravu a evidenciu dokumentov pre pridelenie služobných motorových vozidiel
• servisné prehliadky, mesačná inventarizáciu stavu motorových vozidiel, reporting
• zodpovednosť za komunikáciu s leasingovou spoločnosťou, požičovňami pri objednávaní nových motorových vozidiel
• zodpovednosť za agendu tankovacích kariet, koordinovanie procesu ich objednávania a distribúcie, manažment limitu kariet

Recepcia:
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
(zasadačky, recepcia, kancelárie)
• starostlivosť o kuchynku
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o kandidátov a klientov
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
• osobná návšteva pošty
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• iné činnosti súvisiace s pracovnou náplňou podľa pokynov nadriadeného

Nástup : ASAP

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- flexibilná pracovná doba
- gastrokarta Calio - 90% príspevok zamestnávateľa
- MultiSport karta
- 5 dní voľna navyše
- školenia, tréningy
- príspevok na vzdelávanie
- príspevky pri jubileách
- práca v mladom dynamickom tíme
- Teambuildingy
- DDS

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu spoločnosti ADECCO Slovakia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• ukončené SŠ s maturitou, alebo VŠ vzdelanie
• prax na pozícii Office Manager/ Recepčný/ Asistent
• preferujeme kandidátov s predchádzajúcou praxou
• VP skupiny B - podmienkou
• Anglický jazyk - B2
• multitasking, time management, určenie si priorít
• tímový hráč, komunikatívny
• samostatnosť, schopnosť vynájsť sa
• zodpovednosť za vykonanú prácu
• ochota pracovať aj nad rámec povinností

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3690766  Megjelentetés dátuma: 26.7.2021  Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac