Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Generalist - Senior
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
začínajúci plat od 1900 Euro
začínajúci plat od 1900 Euro
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexná realizácia výberových konaní v súlade s plánovaným a schváleným vývojom počtu zamestnancov. Sledovanie aktuálnej situáciu na trhu práce. Komunikácia s personálnymi agentúrami.
• Spoluzodpovednosť za onboarding/induction proces a následne podieľanie sa na jeho implementácii.
• Realizácia adaptačných pohovorov a exit manažment.
• Vedenie personálnej agendy zamestnancov.
• Spolupráca na HR projektoch v rámci spoločnosti a zodpovednosť za pridelené projekty.
• Partner - podpora manažérom v oblasti ĽZ (pracovno-právna oblasť, odmeňovanie, kariérny rozvoj, PPR proces, motivácia zamestnancov) a ostatných HR politík spoločnosti.
• Poskytovanie poradenstva pre zamestnancov v pracovno-právnych vzťahoch a v oblasti HR politík.
• Sledovanie organizačnej klímy, poskytovanie spätnej väzby oddeleniam, návrhy na neustále zlepšovanie.
• Realizácia vybraných aktivít internej komunikácie. Spolupráca s oddelením marketingu.
• Spolupráca pri tvorbe vzdelávacích programov, obsahu školení – interne/externe. Sledovanie efektivity vzdelávania. Komunikácia so vzdelávacími agentúrami. Realizácia workshopov a prezentácií zameraných na vzdelávanie manažérov v oblasti HR politík a riadenia ľudí a zamestnancov.
• Návrhy a koordinácia znenia vnútrofiremných smerníc z oblasti ĽZ.
• Spolupodieľanie sa na príprave sociálneho a benefitového programu pre zamestnancov spoločnosti a jeho následnú realizáciu, implementáciu.
• Spolupodieľanie sa na príprave a organizácii akcií a podujatí spoločnosti – budovanie a podpora firemnej kultúry.
• Sledovanie pracovno-právnej legislatívy. Návrhy potrebných úprav vnútrofiremných smerníc, dokumentov a pod. v súlade so zmenami.
• Podľa potreby príprava reportov a analýz z oblasti ĽZ.
• Plnenie ďalších úloh zadaných nadriadeným.
• Spoluzodpovednosť za onboarding/induction proces a následne podieľanie sa na jeho implementácii.
• Realizácia adaptačných pohovorov a exit manažment.
• Vedenie personálnej agendy zamestnancov.
• Spolupráca na HR projektoch v rámci spoločnosti a zodpovednosť za pridelené projekty.
• Partner - podpora manažérom v oblasti ĽZ (pracovno-právna oblasť, odmeňovanie, kariérny rozvoj, PPR proces, motivácia zamestnancov) a ostatných HR politík spoločnosti.
• Poskytovanie poradenstva pre zamestnancov v pracovno-právnych vzťahoch a v oblasti HR politík.
• Sledovanie organizačnej klímy, poskytovanie spätnej väzby oddeleniam, návrhy na neustále zlepšovanie.
• Realizácia vybraných aktivít internej komunikácie. Spolupráca s oddelením marketingu.
• Spolupráca pri tvorbe vzdelávacích programov, obsahu školení – interne/externe. Sledovanie efektivity vzdelávania. Komunikácia so vzdelávacími agentúrami. Realizácia workshopov a prezentácií zameraných na vzdelávanie manažérov v oblasti HR politík a riadenia ľudí a zamestnancov.
• Návrhy a koordinácia znenia vnútrofiremných smerníc z oblasti ĽZ.
• Spolupodieľanie sa na príprave sociálneho a benefitového programu pre zamestnancov spoločnosti a jeho následnú realizáciu, implementáciu.
• Spolupodieľanie sa na príprave a organizácii akcií a podujatí spoločnosti – budovanie a podpora firemnej kultúry.
• Sledovanie pracovno-právnej legislatívy. Návrhy potrebných úprav vnútrofiremných smerníc, dokumentov a pod. v súlade so zmenami.
• Podľa potreby príprava reportov a analýz z oblasti ĽZ.
• Plnenie ďalších úloh zadaných nadriadeným.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
výroba
výroba
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VŠ vzdelanie
Aktívna znalosť ANJ
Vodičský preukaz + aktívny vodič
MS Office na mierne pokročilej úrovni
Prax v oblasti ĽZ min. 4 roky (ideálne vo výrobnej korporátnej spoločnosti )
Prax v oblasti náboru a výberu, skúsenosť s implemantáciou HR politík a zavádzaním zmien v oblasti ĽZ
Všeobecný prehľad v oblasti pracovného práva a skúsenosť s praktickou aplikáciou legislatívy Zák. práce
• Výborné komunikačné zručnosti a dobré prezentačné zručnosti
• Silná prozákaznícka orientácia
• Vzťahový manažment (schopnosť vytvárať si vzťahy)
• Tímová spolupráca
• Samostatnosť
• Zodpovednosť
• Flexibilita
• Pozitívny prístup
Aktívna znalosť ANJ
Vodičský preukaz + aktívny vodič
MS Office na mierne pokročilej úrovni
Prax v oblasti ĽZ min. 4 roky (ideálne vo výrobnej korporátnej spoločnosti )
Prax v oblasti náboru a výberu, skúsenosť s implemantáciou HR politík a zavádzaním zmien v oblasti ĽZ
Všeobecný prehľad v oblasti pracovného práva a skúsenosť s praktickou aplikáciou legislatívy Zák. práce
• Výborné komunikačné zručnosti a dobré prezentačné zručnosti
• Silná prozákaznícka orientácia
• Vzťahový manažment (schopnosť vytvárať si vzťahy)
• Tímová spolupráca
• Samostatnosť
• Zodpovednosť
• Flexibilita
• Pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3642836
Megjelentetés dátuma: 30.5.2019
2019-05-30
Régió: Bratislava Pozíció: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: začínajúci plat od 1900 Euro