Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Finančný špecialista (Accounts Payable Specialist)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000€ brutto v závislosti od skúseností
od 1000€ brutto v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš rozvíjať svoje skúsenosti vo svete financií v spoločnosti, ktorá poskytuje stabilné pracovné prostredie zaujímavé benefity?
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovať dodávateľské faktúry a správne ich zaúčtovať
• Spĺňať úlohy načas a samostatne
• Skontrolovať faktúry a následne ich archivovať
• Sledovať stav aktív a pasív
• Mať na starosti interné výdavky zamestnancov
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovať dodávateľské faktúry a správne ich zaúčtovať
• Spĺňať úlohy načas a samostatne
• Skontrolovať faktúry a následne ich archivovať
• Sledovať stav aktív a pasív
• Mať na starosti interné výdavky zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
• flexibilná pracovná doba
• home office
• dovolenka naviac
• sick days
• jazykové kurzy
• home office
• dovolenka naviac
• sick days
• jazykové kurzy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná organizácia
Medzinárodná organizácia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Univerzitné vzdelanie z oblasti financií, alebo stredoškolské vzdelanie a rok- dva praxe vo finančnej oblasti
• Plynulú angličtinu
• Základné znalosti z oblasti účtovníctva
• PC zručnosti (MS Office)
• Ochota učiť sa nové veci a proaktívny prístup
• Plynulú angličtinu
• Základné znalosti z oblasti účtovníctva
• PC zručnosti (MS Office)
• Ochota učiť sa nové veci a proaktívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3577051
Megjelentetés dátuma: 12.1.2019
2019-01-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Talent Solutions, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000€ brutto v závislosti od skúseností